"Utasaink - akik még nem nyújtották be a kárbejelentést az Allianz Szlovákia Biztosítóhoz -, az Aeolus Utazási Iroda honlapján (www.aeolus.hu) határozatlan ideig egy pontos, magyar nyelvű tájékoztatást kapnak arról, hogyan kell eljárni a kárbejelentéssel kapcsolatosan. Információnk szerint az utasaink nagy többsége már elküldte a bejelentést, amiről visszaigazoló e-mailt is kaptak. Honlapunkon megtalálható egy szlovák információs telefonszám, melyen magyar nyelvű kolléga továbbra is rendelkezésre áll júniusban.
A biztosító legutolsó levelében a következőket küldte el a kifizetésre vonatkozó kérdésünkre: „Szeretnénk tájékoztatni az Utasokat, hogy a kártérítés az utazásszervező fizetésképtelenségének nyilvántartásba vétele után 6 hónappal fizetendő, azaz legkorábban 2020. szeptember 9-én az összes károsult fél nyilvántartásba vétele után. Addig a dokumentumokat dolgozzuk fel, és információkat kérünk, amennyiben szükséges.”
Köszönjük az elmúlt 15 évet minden utasunknak és partnerünknek, minden jót kívánunk!" - áll az utaztató közleményében.
Forrás: Turizmus Online