Újranyíló kínai útvonalak az Air France-nál

További részleteket közölt az Air France az idei nyári menetrendjéről: 89 ország 191 célállomása lesz elérhető a március végi menetrendváltástól. Több, a járvány miatt korábban felfüggesztett kínai útvonal válik ismét elérhetővé, a kapacitások elérik a 2019-es szintet - tájékoztatta lapunkat a társaság. 

A francia légitársaság erős érdeklődést és előfoglalási adatokat regisztrált a nyári időszakra, hosszú idő után így újra a járvány előtti utolsó teljes évi, 2019-es szintű ülőhelykapacitást biztosíthat. Az Air France naponta átlagosan 835 járatot közlekedtet majd 89 ország 191 célállomására.

A hosszútávú járathálózatban 85 város szerepel a nyári időszakban. A legfontosabb újdonság, hogy három kínai célállomás ismét elérhetővé válik: Peking, Sanghaj és Hongkong július 1-jétől már napi járattal lesz elérhető Párizs-Charles de Gaulle-ról. Ezen kívül Tokió mindkét repülőtere felé bővül a kínálat: Hanedára heti 11, Naritára heti 3 járat közlekedik majd.

Észak-Amerika felé is nagyobb kapacitást biztosít a légitársaság, a folyamatosan bővülő igények miatt az Air France 14 amerikai és 5 kanadai célállomásra hetente 230 járatot üzemeltet majd. Az Air France lesz az egyetlen légitársaság, amely járatokat üzemeltet Ottawa és Európa között.

Afrika és Európa között a járvány ideje alatt is erős volt az Air France forgalma, amely most még tovább erősödik: a járatszám a 2019-es szintet is meghaladja. Június 12-től Dar Es Salaam is elérhetővé válik a zanzibári járatok meghosszabbításával, szintén ettől a dátumból Nairobi közvetlenül is megközelíthető lesz Párizsból.

A karib-térségben az Air France május 5-től Belém és Cayenne között indít járatot, amelyek hetente egyszer közlekednek.

Európában az Air France a csúcsidőszakban naponta 650 alkalommal közlekedik 106 célállomásra. A megszokott összeköttetések mellett 66 szezonális francia és európai járat is indul Párizsból, amelyekkel egyebek közt Korzika szigete, Algéria, Marokkó, Tunézia és Görögország is elérhetővé válik több francia városból is.

Budapestre a tervek szerint az Air France a nyári időszakban naponta három, a KLM pedig több napon is 5 járatot üzemeltet majd.

Az Air France-KLM Csoport diszkont leányvállalata, a Transavia France emellett közel 200 járatot üzemeltet majd 120 célállomásra, köztük százat Párizs-Orly repülőteréről.

A nyári időszakban folytatódik az Air France megújult utaskabinjának bevezetése, amelyet a Boeing 777-300ER típusú gépek fedélzetén alakítanak ki. Jelenleg a New York-i, dakari és Rio de Janeiro-i járatokon foglalhatók ezen az ülések, március 27-től a lista Johannesburggal egészül ki.

A járatok részleteiről az airfrance.com oldalon tájékozódhat. A menetrend a hatósági jóváhagyások függvényében még változhat. Az Air France továbbra is azt kéri utasaitól, hogy a beutazási szabályokról foglalás és indulás előtt mindenképpen tájékozódjanak az airfrance.traveldoc.aero oldalon.


Ez a légitársaság a szektor legvonzóbb munkáltatója

Ez a légitársaság a szektor legvonzóbb munkáltatója 

A Randstad Employer Brand díjakat a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatása alapján osztják ki.
Low cost járatindulás: Isztambult köti össze Budapesttel

Low cost járatindulás: Isztambult köti össze Budapesttel 

Az AVIAREPS Magyarország, az idén 30 éves AVIAREPS cégcsoport magyar leányvállalata jelentette be a járatindítást.
Dubaj a világ legnagyobb repülőterét tervezi

Dubaj a világ legnagyobb repülőterét tervezi 

Dubajban vasárnap bejelentették az emírség azon tervét, hogy az Al Maktoum nemzetközi repülőteret a világ legnagyobb repülőterévé fejlesztik.
A 111 éves hajómatuzsálem visszatér a BAHART flottájába

A 111 éves hajómatuzsálem visszatér a BAHART flottájába 

A Jókaival a nagyközönség május elsejétől Balatonfüreden találkozhat, ahol sétahajóként üzemel  a teljes hajózási szezonban.
Lazulós döntés a holland légitársaságnál

Lazulós döntés a holland légitársaságnál 

Tornacipőt hordhat májustól a KLM teljes hajózó személyzete.
Új éjszakai járat indul Sopronból Varsóba

Új éjszakai járat indul Sopronból Varsóba 

A FlixBus új közép-európai járatával bővíti a Magyarországról elérhető úti célok kínálatát. A naponta közlekedő közvetlen járat kényelmes és megfizethető lehetőséget kínál Sopron lakosainak, hogy felfedezzék Varsó gazdag kulturális életét.
Ritkítják a balatoni buszjáratokat május 1-jétől

Ritkítják a balatoni buszjáratokat május 1-jétől 

Olyan lépést tett a Volánbusz, mintha náluk senkit nem érdekelné, hogy a főszezon közeledtével tömegközlekedési eszközzel is el lehessen érni hazánk nyári legfőbb turisztikai célpontját a főváros felől.
Hamarosan indul Közép-Európa legnagyobb motoros túrája

Hamarosan indul Közép-Európa legnagyobb motoros túrája 

A résztvevő több száz motoros összesen 831 km tesz meg idén, hogy ezúttal Békés megye kulturális és turisztikai értékeit felfedezze.
Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala

Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala 

Magyarország keleti részébe vezet az idei év kedvenc kerékpáros útvonala.
Járatnyitás Budapest és egy újabb kínai nagyváros között

Járatnyitás Budapest és egy újabb kínai nagyváros között 

Újabb légijárat indul Magyarország és Kína között, így idén júniustól immár egy hetedik kínai nagyváros, Sencsen is közvetlenül elérhető lesz Budapestről.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?