A METRO jelentős összeggel támogatja a HORECA szektor start up-jait

A METRO annak érdekében, hogy a nemzetközi HORECA start up-ok a szektor digitalizálását elősegítsék, 120.000 euro-t és a METRO szakértői hálózatát ajánlja fel 10 kiválasztott cég számára. A program folytatása lesz a HORECA szektor digitális megoldásait segítő, a világon eddig egyedülálló programjának, amely szeptemberben kezdődik Berlinben. Jelentkezni 2016. június 20-áig lehet a www.metroaccelerator.com honlapon.

A METRO Accelerator programját immár második alkalommal hirdeti meg start up-ok számára azzal a céllal, hogy lökést adjon az induló vendéglátó ipari vállalkozások számára. Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. ügyvezetője elmondta:

„Egyre nagyobb számban fordulnak hozzánk induló üzleti vállalkozások új digitális elképzelésekkel. A METRO Accelerator működtetésével gyors és hatékony segítséget szeretnénk nyújtani a számukra a szakembereink nemzetközi szintű értékesítési és élelmiszeripari tapasztalataival, illetve azzal, hogy hozzáférést biztosítunk számukra egy olyan ügyfél–adatbázishoz és kontaktlistához a vendéglátóipar területén, amelyre start up-ok szinte sehol sem tehetnek szert.„

2016. június 20-ig az érdeklődő vállalkozások a www.metroaccelerator.com oldalon adhatják le a jelentkezésüket angol nyelven egy kérdőív kitöltésével. Befektetőkből és mentorokból álló szakértők választják majd ki a 10 legígéretesebb start up vállalkozást a Berlinben, szeptember 12-én induló programra. Több mint 100 főből áll majd az a nemzetközi csapat, akik mentorokként segítik a vállalkozásokat 3 hónapon keresztül, hogy 2016 decemberében az ún. Demo Day alkalmával az induló vállalkozások bemutathassák a saját cégüket a befektetők és iparági vezetők és a szélesebb közönség számára.

„A cél az, hogy innovatív vállalkozásokat karoljunk fel a programmal, hogy az éttermek, hotelek és az egész vendéglátóipar számára hozzáadott értéket jelentsenek. Lehetnek ezek a megoldások akár új applikációk, amelyek a vásárlók, vendégek elkötelezettségét növelik, az üzleti folyamatokat optimalizálják, vagy új szolgáltatásokat nyújtanak digitalizált formában. Lényeges, hogy a csapat a három hónapos program során Berlinben elérhető legyen, és a teljes programot angol nyelven követni tudja – mondta el Horváth Imre.

Forrás: Vendég & Hotel Online


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.