hirdetés

Hévíz a törzsvendégeké?

Tény, hogy a legnagyobb elismerés egy üdülőhelynek, étteremnek vagy szállodának az, ha évről évre visszatérnek hozzá a vendégek. Ezért a hazai és nemeztközi díjak mellett erre a legbüszkébbek azok, akik az elégedett vendégekért dolgoznak nap, mint nap.

hirdetés

Nem véletlen, hogy a szakemberek folyamatosan nyomon követik a visszatérő vendégek alakulását Hévízen. Egy friss, reprezentatív kutatás alapján bebizonyosodott, hogy a Hévízre látogató belföldi vendégek 82,6%-a már nem először járt a fürdővárosban, sőt 28%-uk már több mint 10 alkalommal pihent vagy gyógyult a világ legnagyobb gyógytavának a partján.

Az eredmény nem volt meglepő, mivel már 2014-ben is készült erre vonatkozóan felmérés, amiből 71,9%-os törzsvendég arány derült ki úgy, hogy a vendégek 22,5%-a már túl volt a 10. látogatásán is. Az igazi meglepetést az okozta, hogy jelentősen erősödött az elmúlt négy évben a visszatérő vendégek aránya, mindannak ellenére, hogy egyre inkább az új helyek felfedezése a trend a turisztikai piacon és folyamatosan új attrakciók nyílnak országszerte.

A visszatérő vendégek igazolják a hévíziek minőségbe és fejlesztésbe fektetett energiáit és új lendületet adnak a megkezdett munka folytatásához. A Hévízi-tó köré wellness birodalom épült az elmúlt 220 évben. Az üdülőhely sikerének titkai: minőség, folyamatos fejlesztések és megújulás, városi szintű összefogás és közös célok - áll a város marketingjéért felelős szervezet közleményében.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai