Dark store: új szolgáltatás a NetPincérnél

A gyorskereskedelemben szerzett tapasztalatuka építve indítják új szolgáltatásukat NetPincér Market néven.

Mint a cég vezetője, Patai Zoltán ultragyors online sajtótájékoztatóján elmondta, forradalmasítják a bevásárlást, hiszen Budapesten akár 30 percen belül házhoz rendelhet mostantól bárki alapvető élelmiszereket, háztartási cikkeket, ráadásul a minimum rendelési érték mindössze ezer forint.

Egyelőre még csak Budapesten, de hamarosan másutt is

A szolgáltatás első körben 10 budapesti kerületben indul, azonban már folyamatban van a kiszállítási kör bővítése más budapesti kerületekre és vidékre egyaránt.

“Hiszünk abban, hogy a gyorskereskedelem a vásárlás új generációja, amely mostantól itthon is rengeteg ember mindennapjait fogja megkönnyíteni. Évekkel ezelőtt az e-kereskedelem megjelenése újradefiniálta a bevásárlást és a kiszállítási piacot, azonban az átlagos kiszállítási idő a legtöbb piaci szereplőnél még mindig több nap, ráadásul a kereskedők többsége a nagyobb mennyiségű rendelések leadását ösztönzi. A gyorskereskedelem mindezt teljesen felülírja: mostantól a NetPincér market segítségével a kis mennyiségű rendeléseket is akkor és oda szállítjuk rendkívül rövid idő alatt, ahová és amikor a fogyasztóink kérik” - mondta el a NetPincér online sajtótájékoztatóján Patai Zoltán, a cég ügyvezetője, aki azt is hozzátette, hogy az anyacég, a Delivery Hero a NetPincér markettel azonos koncepció mentén működő üzleteivel a gyorskereskedelem úttörője kíván lenni, és olyan szereplőket szeretnének legyőzni a kereskedelmi versenyben, mint például az Amazon.

Bevásárlás 30 percen belül - otthonról

A szolgáltatással nincs többé szükség előzetes időpontsáv foglalásra és az otthoni várakozás is megspórolható, hiszen a rendeléseket azonnal kiszállítják, akár 30 percen belül, a vásárló pedig látja az applikáción keresztüli térképen, hogy éppen merre jár a futár.

A cég a beszerzéstől a házhoz szállításig kontrollálja a termékek útját: az árut közvetlenül a beszállítóktól vásárolják meg, a cég maga raktározza és a saját üzleteiből kézbesíti a megrendelőknek. Az üzletek dark store-ként funkcionálnak, vagyis csak kiszállítással foglalkoznak, nincsenek betérő vásárlók, csak a saját munkatársaik. Így garantálni tudják a termékek biztonságos tárolását és szállítását, minimalizálva a felesleges emberi kontaktusokat, ami a most különösen fontos szempont.

Minden, amire gyorsan szükség lehet

A gyorskereskedés első körben egy alap szortimenttel indul, azonban a cél a folyamatos bővítés termékpaletta tekintetében a vásárlói visszajelzések alapján, hangzott el a sajtótájékoztatón. Már most is megtalálhatóak a kínálatban az alapvető élelmiszerek, például a fagyasztott termékek, tejtermékek, tojás, húsból készült termékek, pékáru, snackek, üdítők és konzervek. Az ételérzékenyekre és egyedi igényekre is figyelnek, hiszen mentes és bio termékek is rendelhetők. Ugyancsak kaphatóak tisztítószerek, test-, haj-, és szájápolási termékek, valamint vitaminok, a terv pedig az, hogy hamarosan állateledelek, babaápolási cikkek is rendelhetők legyenek, hangzott el.

Ingyenes kiszállítás a kezdeti időszakban

A kiszállítást a már megszokott netpincéres díjakon biztosítják, az első időszakban ingyenes kézbesítéssel támogatják a kipróbálás lehetőségét a felhasználóknak.

Reggel 8 és este 11 között egész nap elérhető a szolgáltatás, így a délelőtti és este 7 után máshol korlátozott idősávban is szabadon lehet rendelni. A Turizmus Online kérdésére elmondták, ez alól egyedül karácsony napja a kivétel: akkor reggel 8 óra és délután 14 óra között szállítanak ki gyorsan valamit, amit elfelejtett valaki beszerezni a nagy sütés-főzéshez, ünnepi készülődéshez. A minimális rendelési érték mindössze 1000 Ft.

Külföldön ez már nagyon megy, hazánk a régióban az első

Az első időszakban három stratégiai központból összesen 10 kerületben indul el a NetPincér market, azonban a bővítés már folyamatban van, és hamarosan még több budapesti kerületben, illetve vidéken is megjelenik a szolgáltatás, amelyre az anyacég, a csaknem 50 országban piacvezetőként működő Delivery Hero külföldi tapasztalatai alapján is nagy igény mutatkozik.

Eddig összesen 19 országban kezdte meg működését az utóbbi időszakban a NetPincér markethez hasonló szolgáltatás több, mint 250 saját üzlettel, és már most is 60 százalékos a visszatérő vásárlók aránya. Magyarország az első a régióban, ahol ez az innovatív szolgáltatás rögtön több üzletből álló hálózat formájában elindul. Itthon is ehhez hasonló vagy még nagyobb népszerűségre számítanak, mivel a magyarok már az ételkiszállítás terén is úttörők voltak 21 évvel ezelőtt, amikor a NetPincér idehaza elindult.

Forrás: Turizmus Online


A lengyel sörgyártás új trendjei

A lengyel sörgyártás új trendjei 

A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes sörök előállítása felé tolódik el a csökkenő alkoholfogyasztási tendenciák miatt.
Új Michelin-csillagos menü az égben

Új Michelin-csillagos menü az égben 

Az Emirates Business osztályán utazók 18 új ételt kóstolhatnak, amelyeket a Moët & Chandon válogatott pezsgőivel párosítottak.
Különös nevű győztes az idei Balaton fagyija versenyen

Különös nevű győztes az idei Balaton fagyija versenyen 

Az idei Balaton Fagyija versenyen 31 kreáció közül a veszprémi Füge Fagyizó MEKKóstollak nevű kreációját ítélték a legjobbnak.
Borünnep Szegeden

Borünnep Szegeden 

A bortermelőkhöz több mint húsz vendéglátós csatlakozik, akik sajtokat és egyéb specialitásokat is kínálnak majd a borok és pálinkák mellé.
Baj van egy dubai csokis termékkel – visszahívták a forgalomból

Baj van egy dubai csokis termékkel – visszahívták a forgalomból 

Műanyag fóliadarab lehet benne.
Egerből érkezett a Borászok Borásza verseny idei győztese

Egerből érkezett a Borászok Borásza verseny idei győztese 

Idén 19. alkalommal adták át a Borászok Borásza díjat.
Rekordszámú nevezés az Év pálinkás bonbonja-2025 versenyen

Rekordszámú nevezés az Év pálinkás bonbonja-2025 versenyen 

Harmadik alkalommal hirdették meg a versenyt, amelyre 143 nevezés érkezett az ország minden részéből és a Felvidékről.
Görög fánk dubai csokival, kecskesajtos vegetable szendvics, smash burger sültkrumplival

Görög fánk dubai csokival, kecskesajtos vegetable szendvics, smash burger sültkrumplival 

Mutatjuk az idei első Food Truck Show legizgalmasabb ételeit.
Régi ízek, új trendek: jön a kürtöskalács fesztivál

Régi ízek, új trendek: jön a kürtöskalács fesztivál 

A tradíció és az innováció összefonódása kürtőskalács ünnepén.
Tíz éve Tatán – Pesti István, Magyarország egyik legjobb séfje

Tíz éve Tatán – Pesti István, Magyarország egyik legjobb séfje 

Az ország egyik legnevesebb séfje szerepel kiadónk, a Klasszis Média idén is megrendezésre kerülő, szállodákat és éttermeket megcélzó designversenyének zsűrijében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.