A kezdeményezés mellé neves közéleti személyiségek is odaálltak, hogy felhívják a figyelmet a nehéz helyzetbe került turisztikai ágazat e szegmensére is. Bécsben mintegy 2200 kávéház működik, amelyből mintegy 130 tradicionálisnak mondott és a bécsi gasztro-kultúra integráns része. Gyökereik egészen 1683-ig az első kávéház megnyitásáig nyúlnak vissza. A kampány kitalálói a kávéházak közönségétől, a bécsi lakosságtól és a bel- és külföldi turistáktól reméli, hogy fogyasztásukkal újra felpörgetik a kávéházak drasztikusan visszaesett forgalmát. „Egy kávéval megmented a napod, kettővel talán a kávéházat…” - hangzik a kezdeményes üzenet és a reklámszpot szlogene. Bécsben több mint 51 ezer munkahely kötődik a turizmushoz - írja a GD Consulting.
Forrás: Turizmus Online