hirdetés

Dupla érem az Accornak

A már harmadik éve megrendezett, rangos HRKOMM Award díjat a HR szakmai sajtó meghatározó tagjai szervezik és ítélik oda a Magyarországon futó legsikeresebb munkáltatói kampányoknak és kommunikációs aktivitásoknak. Az idei rendezvényen az Accor kampányait employer branding stratégia és toborzási kampány kategóriákban ezüst díjakkal jutalmazták.

hirdetés

Az idei, harmadik alkalommal megrendezett HRKOMM Awards díjátadón 24 kategóriában 96 nevező közül díjazták többek között a szakma legkiemelkedőbb toborzási, kiválasztási kampányait, onboarding folyamatait és employer brandig megoldásait, valamint sok más hr kommunikációhoz, employer brandinghez kötődő aktivitást. Az ismert hr és kommunikációs szakemberekből álló zsűri 51 pályamunkát juttatott a döntőbe, amelyek közül a legjobbakat a hétfő esti gálán díjazták.

A Brandfizz csapata a díjátadón

A vendéglátóipar és a szállodaszakma rendkívül komoly kihívásokkal küzd a munkáltatói oldalon. Az országosan is tapasztalható általános munkaerőhiányról az Accor 6 különböző magyarországi márkájának 20 helyszínen működtetett szállodája is első kézből tud beszámolni. A munkaerőhiány mellett a munkavállalói fluktuáció is meghatározó probléma. A 300 szobásnál nagyobb magyarországi szállodákban 31%-os, míg a 100-200 szobás szállodák esetében 54%-os volt tavaly az éves munkavállalói fluktuáció.

Az Accor hotellánc új employer branding stratégiáját a Brandfizz készítette, amit a szakmai zsűri ezüst díjjal jutalmazott. A stratégia célja a globális nagyvállalat tizenkilenc magyarországi szállodájának (pl. Sofitel, Novotel, Ibis, Mercure) munkáltatóként történő pozícionálása, illetve láthatóságának növelése volt. Az Accornál nagyköveti program indult, valamint az anyavállalat által kommunikált munkáltatói értékek lokális tartalommal való feltöltésébe is bevonták a kollégákat. Az employer branding stratégia azt támogatja, hogy az Accor hotelek még jobb munkahellyé váljanak.

A Brandfizz Accor hotellánc számára készített toborzási kampánya szintén ezüst díjat kapott a zsűritől. Az integrált employer branding stratégiába illeszkedő online toborzási kampány célja az volt, hogy a globális „Feel Welcome, Feel Valued” értékígéretet lokálissá tegyék és megmutassák a munkavállalói célcsoportoknak a kollégák munkájának értékességét, ezzel téve vonzóvá az Accort a munkaerőpiacon. Ezt vezetői bevonással, ambassador-közösség kialakításával, employer brand frissítéssel és munkáltatói márkatartalmak fejlesztésével érték el.

 

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai