hirdetés
hirdetés

Utaspanaszok miatt átvilágította földi kiszolgálóját a Wizz Air

A Wizz Air az utóbbi időkben a földi kiszolgáló partnerével kapcsolatban megjelent hírekkel kapcsolatban az alábbi közleményt teszi:

hirdetés

"Az utasélmény és a zökkenőmentes repülőtéri kiszolgálás kiemelten fontos a Wizz Air számára. Az utóbbi időszak utaspanaszait alapul véve a légitársaság vizsgálatokat folytatott le, és a felmerült ügyeken konstruktívan dolgozott együtt a Malév GH-val, szem előtt tartva, hogy az utasélmény továbbra is magas színvonalú legyen a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Közösen meghatározták az azonnali fejlesztést, illetve közbeavatkozást igénylő területeket és megoldották a felmerült problémákat.

A Wizz Air ezúton is biztosítja a kedves utasokat, hogy továbbra is azon dolgozik, hogy a földi kiszolgáló partnerei által a Wizz Air utasainak nyújtott szolgáltatások színvonala – beleértve a nemrég bevezetett önkiszolgáló poggyászfeladás szolgáltatást, amely nagymértékben hozzájárult a budapesti repülőtér hatékonyságának növeléséhez – a repülőtársaság mind a 151 úti célján tovább nőjön. Minden ügyfelünket biztatjuk, hogy a bizonyítékokkal együtt (pl. szolgáltató számlája) jelezze a Wizz Air felé, ha ettől eltérő tapasztalatokat szerez – hálásak vagyunk a visszajelzésért, és minden esetet alaposan kivizsgálunk."

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai