Luxuslimuzin várja Ferihegyen az első osztály utasait

Májustól Budapesten is igénybe vehető a Lufthansa VIP szolgáltatása.

Új exkluzív szolgáltatást vezetett be a Lufthansa Budapesten. Május 1-jétől bárki jogosult az ingyenes VIP szolgáltatások igénybevételére, aki Magyarországon Lufthansa First Class szakaszt tartalmazó jegyet vásárolt.

Az utazóknak még nagyobb kényelmet biztosít és még több kényeztetést tartalmaz ez a szolgáltatási csomag: Budapesten és a főváros 30 kilométeres körzetében Mercedes limuzin, 4 fő felett pedig Mercedes minibusz privát sofőrrel gondoskodik az utas gondtalan utazásáról a reptérre, ahol a terminál előtt már külön hostess várja és köszönti őt, bekíséri a VIP váróba, illetve biztosítja a csomagok szállítását.

A Magyarországon vásárolt First Class jeggyel rendelkezők továbbá ingyenesen használhatják a VIP várót a jegykezelés ideje alatt, a biztonsági átvizsgálás előtt és érkezéskor a poggyászfelvétel ideje alatt. A váróban hideg és meleg üdítők, szeszes italok, borok, hideg és meleg szendvicsek, saláták teszik kellemesebbé a tartózkodást, míg a jegy- és poggyászkezelést, a vámügyintézést a VIP hostess segítségével soron kívül intézheti az utas.

 

Amennyiben a repülőgép külső állóhelyen parkol, az utazó számára VIP busz biztosítja a transzfert a gép és a terminál között. Ezzel párhuzamosan a Lufthansa 2013. május 24-ig akciós First Class jegyeket kínál ázsiai és észak-amerikai járataira, illetve ez utóbbi kontinensre a Business Class jegyek is kedvezményesen érhetők el az akció időtartama alatt. „Bízunk abban, hogy a magas színvonalú First Class termékünk, az új VIP szolgáltatás és a kedvezményes jegyek tovább erősítik Magyarországon piacvezető pozíciónkat az utazók körében” – mondja Ofer Kisch, a Lufthansa regionális igazgatója. A Lufthansa továbbfejlesztette fedélzeti szolgáltatását hosszú és rövid távú járatain. Május 1-je óta új szolgáltatások, minőségi terítékkel felszolgált kreatív menük és kifinomult részletek várják az utasokat a Lufthansa First és Business Classon. 

A First Class utasainak most új gasztronómiai élményben lehet részük, a Németországból induló járatokon a Lufthansa a népszerű sztárséf-koncepciót továbbfejlesztve valódi kulináris élvezetet kínál számukra. A szolgáltatás a legalább két Michelin csillaggal vagy vele egyenértékű elismeréssel rendelkező séfek konyhaművészeti jártasságaira és alkotásaira épül. A menü a korábban megszokotthoz hasonlóan havonta kétszer frissül. A First Classon eddig exkluzív előételként kínált kaviár most külön fogásként szerepel a nappali és esti járatokon. Előételként a légi kísérők többféle szendvicsfalatot szolgálnak fel egyetlen fogás helyett.

A fedélzeti menüt új formatervezésü, minőségi terítéken szervírozzák, olyan új elemekkel, mint pl. a külön só- és borstartó minden utas számára, kis tálka olívaolaj és elegáns vizeskancsó a friss ivóvíznek.

A Lufthansa a Business Class gasztronómiai koncepcióját is továbbfejlesztette. A felszolgált ételeket, pékárut és italokat frissesség és szélesebb választék jellemzi. A kínálatban új teák, a kávéhoz és a teához friss tej, szélesebb gyümölcslé-választék, valamint búzasör és barna sör is szerepel. A Business Classon továbbá szemet gyönyörködtető új porcelán étkészlet és új evőeszközkészlet teszi teljessé a gasztronómiai élményt. A magasabb minőségű fedélzeti szolgáltatásokat az utasok minden útvonalon tapasztalni fogják. A Business Class utasai komplett étkezésre számíthatnak minden Németországon belüli és európai járaton. A minőség a rövid távú járatokon is kifogástalan lesz: porcelán étkészlet, ruhaszalvéta, kávéscsésze és új borospohár teszi teljessé a jobb minőség, a változatosabb és frissebb fogások kínálta élményt.

A 76 percnél hosszabb utakon az étel mellé desszert (édesség, friss gyümölcs vagy jégkrém) is jár. A fedélzeti fejlesztés részeként a higiénia és a tisztálkodószerek minősége is javul. A hosszú távú járatok első és üzleti osztályú utasai márkás kozmetikai és tisztálkodószerekkel frissíthetik fel magukat repülés közben.


Előkelő besorolás az ultrafapados fenntarthatósági megoldásaiért

Előkelő besorolás az ultrafapados fenntarthatósági megoldásaiért 

A Wizz Air megtartotta “B” minősítését a Carbon Disclosure Project 2024-es klímabesorolásában.
Dubai: télben a nyárba

Dubai: télben a nyárba  

Azok az utasok, akik február 6. és 26. között retúr repülőjegyet vásárolnak Dubajba, ingyenes belépőt kapnak a város két egyedülálló látványosságába.
Jönnek a Budapest-New York közvetlen járatok?

Jönnek a Budapest-New York közvetlen járatok? 

Jelenleg három légitársasággal zajlanak egyeztetések.
Kényszerleszállás Athénban: rosszul lett a pilóta

Kényszerleszállás Athénban: rosszul lett a pilóta 

Az EasyJet légitársaság egyik járata kényszerleszállást hajtott végre Athénban, miután a pilóta rosszul lett repülés közben.
Új légihíd Budapest és Dél-Kazahsztán kapuja között

Új légihíd Budapest és Dél-Kazahsztán kapuja között 

Nemcsak egy új úti célt, hanem egy új légitársaság érkezését is bejelentette a Budapest Airport.
Különleges alkalmakra járatindítás a tengerentúlra

Különleges alkalmakra járatindítás a tengerentúlra 

A Cannes-i Filmfesztivál, a Formula-1-es Monacói Nagydíj, valamint a Cannes Lions PR és kreatív verseny miatt az Air France közvetlen járatot indít Los Angeles, valamint New York és Nizza között.
Tiltólistás élelmiszerek a koreai reptereken

Tiltólistás élelmiszerek a koreai reptereken 

A repülőtér biztonsági személyzete összesen 10,7 tonna kimchit foglalt le az utasoktól.
A Ryanair válaszlépése az adóemelésre: járatcsökkentés Dániában

A Ryanair válaszlépése az adóemelésre: járatcsökkentés Dániában  

Bejelentették: 2025 március végétől megszüntetik járataikat Aalborgba, valamint bezárják billundi bázisukat.
Erre készüljön: hétvégén lezárják a Lánchidat és a pesti alsó rakpartot

Erre készüljön: hétvégén lezárják a Lánchidat és a pesti alsó rakpartot 

A közlemény szerint a híd péntek éjféltől hétfő hajnali 4 óráig lesz lezárva.
Rekordokat döntögető török tulajdonú lounge-nyitás Japánban

Rekordokat döntögető török tulajdonú lounge-nyitás Japánban 

A Turkish Airlines február 5-én megnyitotta az eddigi legnagyobb külföldi lounge-át a Narita Nemzetközi Repülőtéren.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.