hirdetés
hirdetés

Értékesítési hibák a turizmus területén

Szakértő sorolja, milyen hibákat követnek el az utazási irodások leggyakrabban, amikor valamelyik marketingcsatornáról érkezik az ügyfél.

hirdetés

pixabay.com
pixabay.com

Ügyfélismeret, testreszabás, utókövetés - ez az a három terület, aminél a legtöbbször hibázhat az utazási irodás. A szakértő elárulja azt is, hogyan lehet jól megoldani az értékesítést, és kikerülni a tévedéseket.

Az írást a Pont Itt szaklap tavaszi-nyári számában találja, ITT olvasható el.

 

 

 

(forrás: Pont Itt)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai