Itt a laktózmentes sajtkrém

Mostantól hazánkban is megvásárolható a Philadelphia krémsajt laktózmentes verziója. 

A laktózérzékenység vagy laktózintolerancia – azaz tejcukor-érzékenység vagy tejcukor-intolerancia – akkor áll fenn, amikor a tejben és a tejtermékekben megtalálható laktózt, vagy más néven tejcukrot a szervezetünk nem tudja lebontani. A probléma oka lehet a lebontáshoz szükséges laktáz enzim teljes hiánya vagy igen alacsony szintje. Ez a fajta ételallergia sajnos egyre több embert érint hazánkban is, felnőtteket és gyermekeket egyaránt, akik számára az étkezés így egy életre szóló kihívást jelent. Minden egyes bevásárlás dilemma, hogyan szerezzünk be olyan ételeket, amik laktózmentesek, ugyanakkor viszont a hagyományos termékkel megegyező ízélményt nyújtanak?

A Philadelphia márka a korábbi natúr, lazacos, snidlinges, zöldfűszeres és Milka ízek mellett a laktózmentes krémsajttal a laktózérzékenyek számára nyújt ízletes alternatívát. A Philadelphia laktózmentes krémsajt íze semleges, így egyaránt alkalmas sós és édes ínyencségek elkészítéséhez.

A krémsajttal könnyedén helyettesíthető a főzőtejszín, a tejföl, a vaj, a margarin, vagy különböző sajtok is. Remek megoldás mindazoknak, akik amellett, hogy gyorsan elkészíthető fogásokkal kísérleteznének, a minőségi és egészséges ételek fogyasztását is szem előtt tartanák. Vegetáriánusok is fogyaszthatják, mivel nem tartalmaz glutént és géntechnológiával módosított összetevőket.

Az első krémsajtot William Lawrence amerikai tejtermelő készítette 1872-ben, és a termékeket 1880-tól the Empire Company néven kezdte el forgalmazni fóliázott csomagolásban. A márkát a későbbiekben Philadelphia névre keresztelte, mivel Philadelphiát abban az időben a legjobb minőségű élelmiszerek fővárosának tartották. A New York-i Phoenix Cheese Company 1903-ban megvásárolta a Philadelphia védjegyet, az 1928-as egyesülés óta pedig már a Kraft Cheese Company – 2012 óta Mondelez International - gyártja a krémsajtokat. A Philadelphia mára a világ egyik vezető krémsajt márkája lett.


Texasban nyílik a világ első nyomtatott kávézója

Texasban nyílik a világ első nyomtatott kávézója 

Brownsville-ben, Texasban készül megnyitni a világ első 3D nyomtatott kávézóját a Starbucks.
A világ tíz legjobb kávézója

A világ tíz legjobb kávézója 

Egy ausztráliai kávézó került a dobogó tetejére. Az olaszok labdába sem rúgnak.
Bővült a támogatásra pályázható italboltok köre

Bővült a támogatásra pályázható italboltok köre 

Az 1000-2000 fő közötti települések italüzletei is pályázhatnak a 3 milliós támogatásra.
Új gasztroélménytér Miskolc belvárosában

Új gasztroélménytér Miskolc belvárosában 

Fényfestés, zene, borok és gasztroélmények a Miskolci Soho-ban.
Bajban a hazai sertéstenyésztő ágazat

Bajban a hazai sertéstenyésztő ágazat 

A gazdák több százezer sertést nem tudnak értékesíteni, miközben a vidéki térségeket csődhullám fenyegeti.
Argentin borok Budapesten

Argentin borok Budapesten  

Idén is bemutatkozott Budapesten a Malbec, e világhírű argentin borfajta, az egyik legnagyobb hazai borkereskedésben.
Innováció: gombabetegségeknek ellenálló szőlőfajták

Innováció: gombabetegségeknek ellenálló szőlőfajták 

A legjellemzőbb gombabetegségekkel szemben ellenálló szőlőfajtákat, valamint magas hozzáadott értékkel rendelkező borászati termékeket fejlesztett ki a Varga Pincészet Kft. és a Pécsi Tudományegyetem (PTE) konzorciuma. 
Friss kutatás: a Z- és Y-generáció tudatos borfogyasztásáról

Friss kutatás: a Z- és Y-generáció tudatos borfogyasztásáról 

A fiatalabb felnőttek számára a borfogyasztás már nem csupán hagyomány vagy gasztronómiai kiegészítő, hanem értékválasztás is.
Új helyszín, bővülő választék – nyit a Gin Market

Új helyszín, bővülő választék – nyit a Gin Market 

A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag a fővárosban, hanem az egyik legnagyobb ginfesztivál főszereplője is.
Tej Terméktanács: mindenki egyen több trappista sajtot!

Tej Terméktanács: mindenki egyen több trappista sajtot! 

A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.