hirdetés
hirdetés

Klímaváltozás, DMA, trendprognózisok

Mindez és még sok minden a Dunakavicsok podcast legújabb adásában.

hirdetés

Már online a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast legfrissebb adása, amelyben a jövő turizmusát meghatározó trendek mellett a klímaváltozás utazási szokásokra gyakorolt hatását is elemzik a szerkesztők. A 19. epizódban Kovács Balázs és Nagy-Szász István műsorvezetők saját tapasztalataik alapján számolnak be a közelmúlt olyan jelentősebb ágazati eseményeiről, mint az Osztrák Utazási Szövetség (ÖRV) Linzben tartott közgyűlése vagy a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) kecskeméti taggyűlésén elhangzott újdonságok és trendprognózisok. A Hallgatók ugyancsak első kézből hallhatnak beszámolót az első budapesti digitális turizmus konferenciájának előadói által levont következtetésekről, az ágazat jövőjét meghatározó hajtóerőkről.

Az Osztrák Turisztikai Napok (ÖTT), mint a régió legnagyobb turisztikai seregszemléjén bemutatott friss kutatások eredményeivel, az uralkodó trendeknek az újturizmus világára ható részleteivel szintén külön blokk foglalkozik az adásban. A klímaváltozás és a turizmus összefüggéseinek és következményeinek tárgyalása, a cselekvési opciók felvázolása az egész adáson végighúzódó horizontális téma. Az adásban kerek perec kimondják: a jövőben egy dubaji szelfi elkészítése a jövő utazójának lelkiismeretével már nem lesz összeegyeztethető és elegendő utazási ok. Az utazók és az utaztatók számára mostantól egyaránt morális kérdés: hová és hogyan utazunk, utaztatunk? A szerkesztők egyes filozófiai példákat is bemutatnak, hogy miként változott és változik a turizmus, az ember és a természet kapcsolatának megítélése az elmúlt évszázadok és napjaink során.

A podcast friss adásának fő következtetése: „mi vagyunk az első generáció, amelyik már a bőrén érzi a klímaváltozás hatásait és az utolsó, amely még aktívan tehet a káros folyamatok megállításáért.” A friss epizódban megismerhetünk olyan új fogalmakat mint a „new work korszaka”, „terrán utazás”, vagy a „turista nélküli turizmus” jelensége, illetve az új, - a nagy multinacionális online vállalkozásokat megrendszabályozni szándékozó - Európai Uniós DMA jogszabály-csomag célja és jelentősége.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk