Simon Anna a Magyar Kongresszusi Iroda új kutatója
Az MKI működésének sikerében kiemelt jelentőségű a kutatás-elemzési terület. Augusztus 30-tól Simon Anna látja el a szakértői feladatot.
A szakember közgazdászként végzett a Budapesti Corvinus Egyetem marketing mesterképzési szakán. Egyetemi tanulmányai alatt részképzésen vett részt az Új-zélandi Otago University-n, ahol marketinget és piackutatást tanult.
Több, mint öt éves szakmai tapasztalata van piackutatásban ügynökségi oldalon a Kantar Hungary Kft., valamint a Kantar Hoffmann Kft. munkatársaként. Munkái során több hazai és nemzetközi kvantitatív projekt kutatás vezetőjeként dolgozott. Piacvezető cégekkel való együttműködése során fő feladatai közé tartozott a kommunikációs, valamint termék és -márkafejlesztéshez kapcsolódó kutatások, elemzések készítése. Legfőbb kutatási területei az FMCG, turizmus, telekommunikáció és a pénzügyi szektor.

A meetings industry nemzetközi trendjeinek, tanulmányainak kiértékelésével, valamint a hazai piac elemzésével a szakember az Iroda szolgáltató partnereit, a terület fejlesztésének stratégiai döntéshozatalát, valamint a konferenciák gazdasági és tudományos hatásának kimutatását segíti.”