hirdetés
hirdetés

A „SZEM” segít növelni a hotelek vendégforgalmát!

Nyugat Európában széles körben elterjedt az a gyakorlat, hogy a szállodák tulajdonosai, igazgatói, üzemeltetői külső szakértőket vesznek igénybe annak érdekében, hogy a szálloda szolgáltatásait teszteljék és a vendég szemével vizsgálva tegyenek javaslatokat, értékeljék a szállodát. 

hirdetés

A NETTRAVEL.HU Kft. „SZEM” (Szálloda Elemző Módszer) komplex mystery shopping szolgáltatása  idegenforgalomban és a szállodaiparban jártas szakértői, vendégnek „álcázzák magukat” és 1-2 éjszakát eltöltve a szállodában, - a megérkezéstől a szálloda elhagyásáig - felmérik, értékelik a szálloda szolgáltatási struktúráját, a személyzet hozzáértését, javaslatot tesznek a kisebb szervezési, vagy technikai hibák kijavítására és az esetlegesen szükséges fejlesztésekre. Ezen túlmenően vizsgálják a szálloda internetes pozicionálását is. A megrendelő átfogó képet kap arról, hogy mivel tudja a vendégek elégedettségét növelni, mi okoz esetleg kellemetlenséget, mivel lehet elérni, hogy visszajárjanak, ajánlják másoknak is a hotelt. A tulajdonosok súlyos százmilliókat, milliárdokat költenek a szálloda építésére, működtetésére és visszajelzést csak ritkán kapnak a vendégektől, mert általában a véleménykérő kérdőíveket kevesen töltik ki és nem is biztos, hogy nem szubjektív oldalról közelítik meg a dolgot. A mai gazdasági viszonyok között a verseny apróságokon múlik. Boldizsár Zoltán a Service 4 You Szállodaüzemeltető Kft ügyvezetője is ezen a véleményen van. A vizsgálatra fordított viszonylag csekély költség, jobban megtérül minden reklámnál! Az általuk üzemeltetett hoteleknél készült vizsgálatok tapasztalatai alapján, az észrevételeket, javaslatokat hasznosítva egyértelműen nőtt a vendégek elégedettsége, ami a foglaltsági mutatókban is számszerűsíthető! További információ kérhető: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. email címen, vagy telefonon a 06-20-317-6515 számon Horváth Ágnes ügyvezetőtől.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ez tényleg érdekes lehet. Sokszor a hotelek üzemletetői "szakmai vakság" miatt nem veszik észre a hibákat!

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk