hirdetés
hirdetés

Bemutatta téli árualapját a Jetwing Travel

2017.szeptember 7-én, a budapesti Marriott Hotelben került sor a Jetwing travel és a Turkish Airlines idei, közös prezentációjára.

hirdetés

A török légitársaság magyarországi marketing vezetője, Földvári András ismertette a cég aktualitásait és újdonságait. Megjegyezte, hogy a török légitársaságot hat éven keresztül választották Európa legjobbjának.

A társasággal jelenleg 300 desztinációt érhetnek el az utasok a világ 120 országában. Ahogy mi is beszámoltunk róla, 2017. 07. 17-tól repül Isztambul-Phuket közvetlen járat is. Terveznek járatot indítani többek között Denpasarba, Bali-szigetére és az egyiptomi Luxorba is.

Hangsúlyozta azt is, hogy sok utas nem tud róla, de azoknak, akik hat órát töltenek a tranzitzónában biztosítanak ingyenes isztambuli városnézést is.

A Turkish Airlines prezentációját a Jetwing Travelé követte. Wimal Morapitiye, a Jetwing Travel ügyvezető igazgatója bemutatta az utazási iroda 2017/18 évi téli szezonjának kínálatát.

A saját szervezésű egzotikus desztinációk főleg az Indiai-óceán térségébe irányulnak, úgymint Srí Lanka, Maldív-szigetek, India, Thaiföld, Malajzia, Indonézia-Bali, ezen kívül úticélként szerepel még az Arab Emirátusok, Mauritius és Seychelle-szigetek is.

Az ügyvezető igazgató kiemelte, hogy egyre népszerűbb a magyar közönségnél is a Seychelle-szigetek és a kombinált utazás, srí-lankai érkezéssel.

Az estét nyereményjáték és jó hangulatú fogadás zárta.

Wimal Morapitiye, a Jetwing Travel ügyvezető igazgatója prezentálja a téli szezon kínálatát
Wimal Morapitiye, a Jetwing Travel ügyvezető igazgatója prezentálja a téli szezon kínálatát

 

Balázs Zsuzsanna
a szerző cikkei

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk