hirdetés
hirdetés

Díjazták 2012 legjobb hazai turisztikai szolgáltatóit

A 15 éves, „Az Utazó” magazin, az interneten és a közösségi portálokon is megszavaztatta olvasóit, valamint a turisztikai szakembereket arról, kit tartanak 2012 legjobb turisztikai szolgáltatójának.

hirdetés

A díjátadóra a Turizmus és Profit 2013 konferencián került sor. Az eseményen Horváth Viktória, a Nemzetgazdasági Minisztérium turisztikai helyettes-államtitkára a turizmus fejlesztés kormányzati stratégiáját mutatta be, Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai igazgatója, az MT Zrt. 2013-as marketing terveit vázolta fel.

2012 legjobb turisztikai szolgáltatói

Az év üzleti szállodája: 
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
Az év wellness szállodája:
Spirit Hotel Thermal Spa (Sárvár)
Az év konferencia szállodája:
Danubius Hotel Arena
Az év vidéki konferencia szállodája:
Park Inn by Radisson Sárvár
Az év városi szállodája:
Continental Hotel Budapest
Az év hajós cége:
Zsófia Rendezvényhajó
Az év utazási irodája:
Best Reisen Utazási Iroda
Az év légitársasága:
Qatar Airways
Az év élményparkja:
Hotel Kapitány (Sümeg)
Az év autókölcsönzője:
AVIS
Az év fővárosi étterme:
MÁK bistro
Az év vidéki étterme:
Kistücsök Étterem (Balatonszemes)

Emile Bootsma, a Kempinski Hotel Corvinus Budapest vezérigazgatója a válság ellenére is sikeres szállodalánc budapesti megújulását ismertette, Dernovics László, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) bécsi képviseletének vezetője pedig azt a céltudatos építkezést szemléltette, amivel Németország tavaly 46,2 millió utazóval több, mint 8 százalékos növekedést ért el a turizmus területén.

Zsidai Zoltan Roy, a Zsidai családi gasztronómiai csoport vezetője a válságban is sikeres gasztronómiai projektek anatómiáját ismertette. A szakember a budapesti Kempinski szállodával közös, hamarosan megnyíló étteremről is beszélt.

Tóth Péter Benjamin, az Artisjus Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület kommunikációs igazgatója az Artisjus új, kedvezményesebb, átmeneti díjstruktúráját vázolta fel. Szendrei István, a Billerbeck Budapest Kft. értékesítési igazgatója az kényelmes alvásról, mint a szállodák versenyképességi eleméről beszélt.

Kerek Péter, az Accent Hotel Managemet Kft. marketing igazgatója a végveszélybe került büki, Radison SAS Birdland átnevezésének és újra pozicionálásának sikeres útját ismertette, amivel mára 50%-os bevétel növekedést értek el.

Varga Kitti, a Continental Hotel Budapest marketing managere a legújabb szállodai online marketing eszközöket és módszereket mutatta be, míg Damjanovich Nebojsa szállodai online szakértő, a legújabb, integrált online marketing megoldásokat vázolta fel.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk