SkyTeam: egységesített elsőbbségi szolgáltatások

Egységes elsőbbségi szolgáltatásokat kínál mostantól a reptereken a KLM-Air France-ot is sorai között tudó légiszövetség.

A SkyTeam globális légiszövetség bejelentette a SkyPriority bevezetését, amely egy sor egyedi megjelenésű elsőbbségi szolgáltatást egyesít és kínál Elite Plus kártyával rendelkező, valamint első és business osztályon utazó utasainak.

A SkyPriority-t annak érdekében alakították ki, hogy a szövetség által használt valamennyi repülőtéren közös és egységes színvonalú szolgáltatásokat nyújtsanak. A program bevezetése egyes csomóponti repülőtereken 2012 márciusában kezdődik és az azt követő néhány hónapban fokozatosan 800, majd 2013 elejére már 1000-nél is több repülőtéren kerül bevezetésre – közölte a szövetség.

„A SkyPriority célja, hogy minden tagunk egy közös és átlátható szolgáltatáscsomagot nyújtson valamennyi repülőtéri elsőbbségi szolgáltatás tekintetében. Az új megkülönböztetett arculat segíti utasainkat, hogy gyorsabban és egyszerűbben tájékozódjanak a repülőtereken. Továbbá az új közös program a repülőtéri személyzet számára könnyebbséget jelent a jogosult utasok felismerésében és a nekik való segítségnyújtásban is egyaránt” – áll a közleményben.

A Delta Air Lines, a SkyTeam alapító tagja alkotta meg a SkyPriority márkát, és 2010-ben vezette be termékét utazóinak. A projekt sikerének köszönhetően a SkyTeam a légiszövetségek közül elsőként vette át és foganatosítja a programot valamennyi jelenlegi és jövőbeni tagja részvételével a világ minden táján.

A SkyPriority szolgáltatásai:

• Elsőbbségi utasfelvétel • Elsőbbségi csomagfeladás • Elsőbbségi kiszolgálás a repülőtéri jegyirodákban • Elsőbbségi átszálló pultok • Elsőbbségi sorok az utasbiztonsági ellenőrzésnél (a repülőtéri infrastruktúrától függően) • Elsőbbségi beszállás • Elsőbbségi csomag kiadás

„A SkyPriority azon folyamatos erőfeszítéseinket igazolja, hogy az utasélmény növelése mennyire fontos számunkra. A repülőtereken való azonos színvonal és következetesség révén tovább egyszerűsítjük és gyorsítjuk a repülőtereken való átjutást” – Mondta Michael Wisbrun. „Ez az eddigi legnagyobb közös SkyTeam-projekt, és kitűnően példázza, milyen szorosan működnek együtt tagjaink, hogy utasainkat még nagyobb előnyökhöz juttassák.”

Az első repülőterek, ahol találkozhatunk a közös SkyPriority programmal: Amszterdam, Atlanta, Guangzhou, Nairobi, Prága, Sanghaj és Tajpej lesznek. 2013 elejére a SykPriority már 1000 repülőtéren lesz elérhető. A kezdeti időszakot követően további SkyPriority elsőbbségi szolgáltatások kerülnek bevezetésre.

A SkyTeamről

A SkyTeam egy globális légiszövetség, amely tagjain keresztül kiterjedt útvonalhálózatot, sűrűbb járatokat és további csatlakozásokat kínál számos úti cél felé. A SkyTeam tagjai több mint 490 exkluzív várót üzemeltetnek a világ minden pontján.

A tizenöt légiszövetségi tag a következő: Aeroflot, Aeroméxico, Air Europa, Air France, Alitalia, China Airlines, China Eastern, China Southern, Czech Airlines, Delta Air Lines, Kenya Airways, KLM Holland Királyi Légitársaság, Korean Air, TAROM és a Vietnam Airlines. A Skyteam évente 487 millió utast szállít napi 14.500 járatán 926 úticél felé 173 országban.


Hamarosan indul Közép-Európa legnagyobb motoros túrája

Hamarosan indul Közép-Európa legnagyobb motoros túrája 

A résztvevő több száz motoros összesen 831 km tesz meg idén, hogy ezúttal Békés megye kulturális és turisztikai értékeit felfedezze.
Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala

Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala 

Magyarország keleti részébe vezet az idei év kedvenc kerékpáros útvonala.
Járatnyitás Budapest és egy újabb kínai nagyváros között

Járatnyitás Budapest és egy újabb kínai nagyváros között 

Újabb légijárat indul Magyarország és Kína között, így idén júniustól immár egy hetedik kínai nagyváros, Sencsen is közvetlenül elérhető lesz Budapestről.
A kollektív utazás lehet a megoldás a fenntartható jövő felé

A kollektív utazás lehet a megoldás a fenntartható jövő felé 

2023-ban több mint 1 millió tonna szén-dioxidot kibocsátását előzték meg az utazók azzal, ha buszos utazást választottak más közlekedési módok, például autó vagy repülő helyett.
Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt

Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt 

Sir Tim Clark a következő levelet fogalmazta meg, és juttatta el - többek közt rajtunk keresztül - ügyfeleiknek.
Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő

Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő 

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom. 
Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton

Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton 

Április 22-én kezdődik az útfelújítás negyedik üteme a a budapesti Liszt Ferenc-repülőtérhez vezető utakon.
Visszatér az Uber Magyarországra

Visszatér az Uber Magyarországra 

Április 16-án hivatalosan lezárult a jóváhagyási folyamat.
Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága

Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága 

Beszállás előtt a BARK Air egyik légiutaskísérője a kapuban fogadja a kutyákat, hogy segítsen nekik nyugodtan venni az előttük álló akadályokat.
Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat

Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat 

Mennydörgésre és villámlásra ébredtek szerda reggel az Egyesült Arab Emírségek lakosai.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?