hirdetés
hirdetés

Megnőtt a hazai Tourinform irodák forgalma

Folyamatosan növekszik a turistáknak nyújtott információszolgáltatások száma a hazai Tourinform irodákban.  Az idei év első 8 hónapjában közel 1 millió 300 ezer vendégérdeklődésre válaszoltak személyesen, írásban, vagy telefonon keresztül az irodák munkatársai. Így az információszolgáltatások száma csupán 8 százalékkal marad el a 2019-es év eredményétől.

hirdetés

Idén az irodahálózat 95 aktív irodával várta a látogatókat, míg 2019-ben 115 Tourinform iroda volt nyitva. Az egy irodára jutó információszolgáltatás terén az idei év 4,5 százalékkal meg is haladta a 2019-es teljesítményt.

 

Ezek az adatok is azt bizonyítják, hogy az egyre terjedő digitalizáció ellenére, továbbra is számos vendég keresi a személyes találkozó lehetőségét.  A Tourinform irodák pedig az országmárka közvetítőiként, a térségek és települések turisztikai kirakataiként várják a látogatókat. Az egységes arculatú, jól beazonosítható irodák, a kellemes vendégterek és a barátságos, segítőkész személyzet mind hozzájárulnak a vendégek tartózkodási idejének növekedéséhez, illetve ahhoz, hogy a belföldi utazók elvárásaiknak megfelelő úticélokat találjanak.

A Tourinform irodák az információnyújtáson kívül számos további szolgáltatással, így például ingyenes turisztikai kiadványok és térképek biztosításával, a helyi rendezvényekre szóló belépőjegyek árusításával; lokális termelői és kézműves termékek, ajándéktárgyak értékesítésével is hozzájárulnak a vendégelégedettség emelkedéséhez. Mindezeken kívül az irodák egy része foglalkozik sporteszközök bérbeadásával, csomagmegőrzést, telefontöltő pontot működtet, valamint idegenvezetést, túraszervezést, túravezetést is végez.

 

 

(forrás: MTÜ / Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk