Németország: három kampánytéma 2023-ban

A május 8-án, a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben Németországról tartott szakmai tájékoztatón Czeiszing Miklós, Német Turisztikai Hivatal (DZT) magyarországi képviseletének vezetője ismertette azt a három kampánytémát, amelyre Németország idei marketingstratégiája épül.  

Szinte mindenkihez szól

Elsőként az „51 UNESCO-világörökség” kampány részleteit mutatta be, kiemelve azt, hogy az idei egyik fő kampány azért is lehet sikeres, mert széles közönséget szólít meg, és nem mellesleg Németországot széles körű UNESCO világörökségi kínálattal rendelkező, fenntartható desztinációként pozícionálja a nemzetközi versenyben. Az új globális kampány, mint hallhattuk, mostantól ráirányítja a potenciális németországi utazók figyelmét az ország jelentős kultúrkincseinek és egyedülálló természeti tájainak gazdag örökségére, amely, a fenntarthatóság figyelembevételével, kényelmesen elérhető a tömegközlekedési eszközök jól kiépített hálózatának segítségével is.

A kampány az 51 világörökségi helyszín felfedezését hét csoportra osztja: „Kastélyok és várak”, „Kultúrtörténet”, „Természet és kertek”, „Ipari kultúra”, „Építészet és dizájn”, „Templomok és kolostorok”, valamint „Történelmi városok”. Központi eleme az a nyolc tematikus útvonal, amelyek a világörökségekhez való fenntartható utazást összekötik az érzelmi élményekkel és az értéktöbblettel a vendégek számára, így ösztönözve a tartózkodási idő meghosszabbítására.

Ki a természetbe!

A kulturális látnivalók mellett Németország tájai is középpontba kerülnek idén az Embrace German Nature kampány révén. Már csak azért is, mert a DZT adatai szerint a természetorientált üdülés a harmadik leggyakrabban megnevezett utazási ok volt 2022-ben Németországba utazást tervezők szerint. Nem véletlenül, hiszen az országban 300 ezer kilométernyi kijelölt gyalogtúra-útvonal, 76 ezer kilométer kerékpárút, 350 termálfürdő és 130 nemzeti park és natúrpark várja a természet szerelmeseit, ismertette a magyarországi képviseletvezető a tájékoztató alkalmával.

Feel Good - folyt.köv.

Mivel Németország világviszonylatban az előkelő 6. helyet foglalja el fenntarthatóság szempontjából, ezért nem is lehet azon csodálkozni, hogy idén is folytatják azt a marketing kampányukat, amelyet tavaly kezdtek el, és amelynek fókuszában a fenntarthatóság, a legkisebb ökolábnyom, a körülöttünk lévő természet valamint a bolygónk megőrzése, annak védelme szerepel.

Meglepő, de tény, tette hozzá Czeiszing Miklós, hogy utazási tour operátorokat kérdeztek ezzel kapcsolatban, akik úgy vélték, a fenntarthatóság az úti célok kiválasztása során 2022-ben utasaik döntésében 67 százalékuknál szerepet játszott, idén azonban ennél is többen, mintegy 87 százalékuknál számít az, hogy egy úti cél akár a fenntarthatóság érdekében például nem repülővel, hanem tömegközlekedéssel, kötött pályás módon érhető el, és a szálláshelyen valamint a meglátogatott helyen lévő program során a fenntarthatósági szempont meghatározó. 

 

 

 

 

 

 

 

Forrás: DZT / Turizmus Online


Elég volt! Mostantól korlátozzák a szelfik készítését az Uffiziben

Elég volt! Mostantól korlátozzák a szelfik készítését az Uffiziben 

Újabb eset borzolja a kedélyeket Olaszországban a múzeumokban viselkedni nem tudó turisták miatt.
Perzselő forróság idején indulás a hűvösebb nyárba

Perzselő forróság idején indulás a hűvösebb nyárba 

Egyre népszerűbb a coolcationing.
Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön

Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön  

A Happy Travel több mint 17 éve volt jelen a szlovák utaztató piacon.
Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől

Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől 

Ha eddig azt hittük, hogy a régió és az itteni élmények nem tudnak már semmi újat nyújtani, akkor ideje újratervezni.
A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony

A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony  

A perzselő hőség szinte egész Franciaországot sújtja, a Météo France mérései szerint hétfőn sok helyen mintegy 38 Celsius-fok feletti értékeket regisztráltak.
Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon?

Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon? 

Az egyik biztosításközvetítő adatai szerint adatai a szerződések száma 9 százalékkal, az átlagdíj pedig 6 százalékkal emelkedett.
Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt

Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt 

Európa perzselő nyara – hol érzik a hőséget a legnagyobb mértékben a turisták?
Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében

Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében 

Az Amazon-alapító luxusesküvője nemcsak látványosság volt, hanem komoly bevételi forrás is, amelyet tüntetések és kritikus hangok kísértek.
Hőségriasztás Franciaországban

Hőségriasztás Franciaországban 

A legmagasabb szintű hőségriasztás lép életbe kedden Párizsban és környékén is.
Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!

Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!  

A Horvát Köztársaság Turisztikai és Sportminisztériuma, valamint a Horvát Idegenforgalmi Közösség óriási forgalomra figyelmeztet július 4-én, 5-én és 6-án.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.