hirdetés
hirdetés

Terra Reisen: 15 éves évforduló

2012. február 25-26-án mutatta be a Terra Reisen a magyar nyelvű katalógusát, melynek kínálatát a Terra német nyelvű, közel 1.800 szálláshelyet tartalmazó katalógusaiból válogattak össze a magyar utazóközönségnek.

hirdetés

A Terra megszokott előnyei (előfoglalási kedvezmény, Terra kedvezmény, ingyen gyermek, napi érkezés, stb.) természetesen idén is megtalálhatók a katalógusban. A magyar piac igényeire szabott utazási prospektus több mint 300 szálláshelyet tartalmaz, és idén új színvilágban került a piacra; az elmúlt években megszokott kék színt a jövőben csak a téli katalógushoz használják, a nyári katalógus frissebb és melegebb színt kapott.

A német nyelvű 227 új objektumból 5 vadonatúj szálláshely került be a magyar katalógusba is, emellett 6 új horvát All Inclusive szállodával is bővült a kínálat.

A partnerek és az utasok kívánságára újra visszakerültek a magyar katalógusba a nem nevesített magánszállások; ezek az ún. „Joker” szállások lényegesen kedvezőbb árúak, mint a nevesített üdülőtelepek vagy önálló apartmanházak. Az elmúlt nyári szezonban a német nyelvű katalógusokból több mint 250 foglalása volt a magyar Terrának, ami azt bizonyítja, hogy hazánkban igény van ezekre a kedvező árú szálláshelyekre is.

A Terra magyarországi csapatának kreativitását mutatja az is, hogy az elmúlt évek alatt már a második új, csak hazánkban használatos logót mutattják be, ez a „Magyar kedvenc”, amivel a magyar utasok körében sokat foglalt szálláshelyeket jelölték.

Az este során kötetlen és szórakoztató formában emlékeztek a jubileumi, 15 éves magyar piaci jelenlétre is, kezdve az 1996-os alapítói üzleti tervvel, folytatva az 1997-es első magyar nyelvű katalógussal, és néhány jó hangulatú képpel a múltból. Az elmúlt 15 évben összességében több mint 450.000 utast utaztatott a Terra és a válság előtti csúcsidőkben elérték a kb. 5,6 millió eurós árbevételt. Ugyan az elmúlt nyári szezonban kb. 32.000 fővel az elmúlt évek átlaga alatt maradtak, Csákány Csaba magyarországi igazgató szerint mégis van ok az optimizmusra. A telet egész biztosan pozitívan zárják, és a nyári előfoglalások alapján is bizakodóan tekintenek az egész üzleti évre.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk