hirdetés
hirdetés

Új kinevezés az Everguestnél

Gondos Kitti a Reputation Üzletág vezetőjeként folytatja munkáját a Everguest-nél. Kitti több, mint 10 éves szakmai tapasztalattal a háta mögött veszi át a Reputation üzletág és a csapat irányítását.

 

hirdetés

Front office managerként is dolgozott korábban, valamint Reputation manager tapasztalatának köszönhetően  olyan tudással rendelkezik, amely kapocsként funkcionál a szálloda és az online térben lévő látogatók között.

Gondos Kitti
Gondos Kitti
 

Az újdonsült vezető és a reputation csapat tagjainak feladata a folyamatos vendégvélemény-menedzsmenttel és elemzéssel, valamint ok-okozati összefüggések keresésével segítsék a szállodák foglaltságának növelését és döntéstámogató információkat adjanak a szállodák vezetőinek.

“Kitti új szolgáltatásokat vezetett be, szervezetté alakította a reputációs üzletág felépítését, a tréning és a prezentációs képességét is magas szintre fejlesztette. Ő az az ember, aki akkor is azt mondja, hogy ‘Gyerünk, csináljuk!’, amikor mások már rég panaszkodnának. És hát erről szól az Everguest”, mondta a kinevezés kapcsán Belán Miklós, a cég ügyvezetője.

Mostantól Kitti felel a Reputation üzletág fejlesztésért és a reputációhoz kapcsolódó digitalizációs szolgáltatások továbbgondolásáért is. Az általa kezelt szállodák vendégértékelési pontszáma akár több tizedpontos növekedésen is keresztül ment, aminek következtében meghatározó mértékben növekedett a foglalásaik száma és a bevételük mértéke is.

 

 

(forrás: Everguest / Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk