A Budapest Brand a kreatív ügynökségek legjobbjai között

A Budapest Brand Nonprofit Zrt. ügyfelei a fővárosi lakosok, azok a városban élő és dolgozó emberek, akik részt vesznek a helyi programokon és közösségi rendezvényeken, melyeket a Főváros cége több, mint öt éve szervez. Hiánypótló kulturális projektek és valódi városélmények jönnek létre a Budapest Brand csapata által, melyeket mind a kreatív és kommunikációs szakma, mind a látogatók elismernek, szeretnek és évről-évre várnak. Két fontos díjat ért most a cég munkája.

A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) és a Kreatív magazin kiadója, a PPH Médiának közösen szerkesztett listája idén is értékelte a szakma teljesítményét: az Apex toplisták és az M-lista és a magyar kommunikációs szféra szereplőinek egész éves munkáját díjazta február 26-án az Akvárium Klubban.

A 2024-es év kiemelten sikeres volt a Budapest Brand számára, hiszen a Kreatív magazin több díjat is odaítélt a cégnek az előző, Budapest 150-es emlékévben megvalósított városi projektjei elismeréseként. 

A Budapest Brand olyan projekteket hoz létre, amelyek a budapesti közösségek és az ide érkező utazók életminőségét javítják. Ez a megközelítés a közösség összetartozását is nagyban erősíti, ez mutatja, hogy sikerült olyan programokat is megvalósítani, amelyek közvetlenül válaszolnak a helyiek elvárásaira, igényeire, mint például ingyenes városi rendezvények, valamint a mindenki számára elérhető közösségi és kulturális programok: Budapest Bejáró, Metrófesztivál és Budapest Hősei, melyek ismerősként csenghetnek az itt élők számára. Ráadásul a kreatív szakma most ezeket a kampányokat értékelte.

 

Az Apex HR Toplista 4. helyezése azért is nagy elismerés, mert a toplista célja, hogy átfogó képet adjon az ügynökségi munkáltatói márkaépítés, a belső és külső kommunikáció, valamint a munkavállalók és környezetük felé irányuló pozitív kezdeményezésekről.

Az M-lista top tizenötjéből pedig a legjobb 12. helyezést nyerte el a cég, megelőzve ezzel neves és elismert hazai reklámügynökségeket. Projektek/kampányok: Budapest Bejáró, Metrófesztivál és a Budapest Hősei. Megbízó: Fővárosi Önkormányzat.

Mint az korábban mi is megírtuk, idén januárban jelentették be, hogy a Budapest Brand éléről távozik távozik Faix Csaba, a Budapest Brand vezérigazgatója, miután Vitézy Dávid kezdeményezésére a Fővárosi Közgyűlés többsége minden támogatást megvont Budapest turisztikai, kulturális és városmarketing feladatait ellátó cégétől.  A pénzelvonás miatt csoportos létszámleépítésre is sor került, amelynek következtében a vezérigazgatón kívül harminc munkatárs távozott a cégtől

 


Úszóünnep a Lágymányosi-öbölben

Úszóünnep a Lágymányosi-öbölben 

Közel 2000 úszóval rekordot döntött a 3. MOL Campus Öbölúszás.
Kétszámjegyű növekedsé is lehet idén az utasbiztosítások piacán

Kétszámjegyű növekedsé is lehet idén az utasbiztosítások piacán 

Az utazók zöme Európában nyaral, belföldön is sokan terveznek üdülni.
Rekordszámú résztvevő a LIDL Balaton-átúszáson

Rekordszámú résztvevő a LIDL Balaton-átúszáson 

A Balaton-átúszás 5,2 km-es távján 10500-an vágnak majd neki, hogy Révfülöpről átússzanak Balatonboglárra.
Ízek, illatok, zongora, Balaton

Ízek, illatok, zongora, Balaton 

Nem minden nap láthatunk olyan zongorát a balatoni utcákon, amelyet külön biztonsági szakemberek őriznek.
Fiatal vitorlázók és liberázás Balatonfüreden

Fiatal vitorlázók és liberázás Balatonfüreden 

Közel kétszáz, a Balaton térségében tanuló általános és középiskolás ismerkedhetett meg a vitorlázással három napon keresztül Balatonfüreden, a Kékszalag Portban.
Karikó Katalin Nobel-díját is kiállítják a Múzeumok Éjszakáján

Karikó Katalin Nobel-díját is kiállítják a Múzeumok Éjszakáján 

Van egy hely Budapesten, ahol a tudomány több száz éves öröksége, legendás történetek és modern kérdések találkoznak.
Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten

Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten 

Június 26–27-én Budapestre érkezik a China Brand Fair, Közép-Európa egyik legnagyobb kínai üzleti és kulturális rendezvénye.
Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén

Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén 

Mintegy 140 cigányzenekar szórakoztatta a magyar vendéglátóhelyek közönségét a Dankó Pista Emléknapon.
Panaszkodnak a Balaton zöld vízére

Panaszkodnak a Balaton zöld vízére 

Az összegyűlt algatömeg a szél keltette áramlások hatására gyorsan el is tűnhet, míg más tóterületeken akár meg is jelenhet.
Életmű-kiállítás Szipál Márton fotóiból

Életmű-kiállítás Szipál Márton fotóiból 

A tárlaton Hollywood magyar királyának műtermét is megidézik.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.