A fiatalokat szólítja meg a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

Főleg a 16-25 éves korosztálynak indított kampányt tavaly decemberben a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. az Iskolamarketing és a Squ.ad közreműködésével.

A kampány 2016 decemberétől 2017. február végéig zajlott Budapest 7 gyógyfürdőjében. Egy előzetesen, az influencerek körében végzett kutatásból kiderült, hogy a hallgatók ebben az időszakban igénylik leginkább a stresszlevezetést, amelyet a hideg időjárás és a szürke, borongós idő mellett elsősorban a vizsgaidőszak indokol. A #sparklingbudapest hashtag és a sparklingezés kifejezés a kampány során született meg.

“A fiatalok fókuszán kívül eső brandet és szabadidős programot kellett beemelnünk a hétköznapjaikba, ami mindig egy komoly kihívás ” - mondta Bendl Mátyás, az Iskolamarketing ügyvezetője. A kampány során branded contentet és közösségi médiás eszközöket használtak fel leginkább.

{youtube|id=J5jckpkcZzI}

150 budapesti felsőoktatási helyszínen kerültek ki a lifestyle vloggert, Palkovics Zórát ábrázoló plakátok; ezzel párhuzamosan social médiaaktivitással – köztük Youtube-videóval, Instagram- és Instagram stories-bejegyzésekkel, valamint Snapchat-posztokkal – mintegy 800 ezer diák és hallgató közvetlen, célzott elérése valósult meg alig pár hét alatt - olvasható a közleményben.

 

 

 


Új sétapontokkal bővült a Budapest Bejáró

Új sétapontokkal bővült a Budapest Bejáró 

20 új helyszín az EU-csatlakozás évfordulójára.
Az op-art mester és a bolygó meghódítása

Az op-art mester és a bolygó meghódítása 

Egy soha el nem mesélt történet: egyedülálló Vasarely-Fajó tárlat nyílik a Hungarian Art & Business művészeti központban.
Bemutatták a Kéktúráról készült magyar filmet

Bemutatták a Kéktúráról készült magyar filmet 

A magyar túrázok először láthatnak nagyvásznon az Európa lehosszabb egybefüggő túraútvonaláról készült filmet.
Felpörgött a lakossági hitelezés az Ersténél

Felpörgött a lakossági hitelezés az Ersténél 

Az Erste által kezelt befektetési alapok eszközértéke meghaladja a 2400 milliárd forintot.
Hiánypótló beruházás a Tisza-tónál

Hiánypótló beruházás a Tisza-tónál 

Megnyitotta kapuit a tiszafüredi Kérész Központ.
Erdők és csillagok nyomában a Zselicben

Erdők és csillagok nyomában a Zselicben 

Második alkalommal szervezi meg a Somogy Megyei Erdész és Természetvédő Egyesület a Somogyi Erdők Napja elnevezésű családi programot a zselici erdőben.
Bujtor István és Ötvös Csöpi alakját kelti életre a Budapesti Fesztiválzenekar

Bujtor István és Ötvös Csöpi alakját kelti életre a Budapesti Fesztiválzenekar 

A nyári vitorlás szezont Bujtor István emlékesttel nyitják a Budapesti Fesztiválzenekar zenészei.
Közönség előtt alkotnak a művészek a "Hűség városában"

Közönség előtt alkotnak a művészek a "Hűség városában" 

Csoportos kiállítás és művésztelep a SopronFest keretében.
Ha elvonulna a város zajától...

Ha elvonulna a város zajától... 

Május 17-től kinyitja kapuit a Városháza pop-up park.
Több mint kétmillió eurót fordíthat turisztikai fejlesztésre a Magyar Nemzeti Múzeum

Több mint kétmillió eurót fordíthat turisztikai fejlesztésre a Magyar Nemzeti Múzeum 

Az esztergomi vármúzeum és a zselízi Esterházy-kastély felújítására nyert pályázatot.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.