A fiatalokat szólítja meg a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

Főleg a 16-25 éves korosztálynak indított kampányt tavaly decemberben a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. az Iskolamarketing és a Squ.ad közreműködésével.

A kampány 2016 decemberétől 2017. február végéig zajlott Budapest 7 gyógyfürdőjében. Egy előzetesen, az influencerek körében végzett kutatásból kiderült, hogy a hallgatók ebben az időszakban igénylik leginkább a stresszlevezetést, amelyet a hideg időjárás és a szürke, borongós idő mellett elsősorban a vizsgaidőszak indokol. A #sparklingbudapest hashtag és a sparklingezés kifejezés a kampány során született meg.

“A fiatalok fókuszán kívül eső brandet és szabadidős programot kellett beemelnünk a hétköznapjaikba, ami mindig egy komoly kihívás ” - mondta Bendl Mátyás, az Iskolamarketing ügyvezetője. A kampány során branded contentet és közösségi médiás eszközöket használtak fel leginkább.

{youtube|id=J5jckpkcZzI}

150 budapesti felsőoktatási helyszínen kerültek ki a lifestyle vloggert, Palkovics Zórát ábrázoló plakátok; ezzel párhuzamosan social médiaaktivitással – köztük Youtube-videóval, Instagram- és Instagram stories-bejegyzésekkel, valamint Snapchat-posztokkal – mintegy 800 ezer diák és hallgató közvetlen, célzott elérése valósult meg alig pár hét alatt - olvasható a közleményben.

 

 

 


A turisztikai szaktárca vezetője elégedett a belföldi utazási kedvvel

A turisztikai szaktárca vezetője elégedett a belföldi utazási kedvvel 

Nagy Márton: húsvét után is tart az utazási láz.
Belföldi úti célok toplistája a május 1-jei hosszú hétvégén

Belföldi úti célok toplistája a május 1-jei hosszú hétvégén 

Tovább növekszik a tavaszi üdülési hullám, tömegek keltek útra a május 1-jével kezdődő négynapos hosszú hétvégén az egyik szállásfoglaló portál adatai szerint.
Galériák éjszakája a Bartók Béla úton

Galériák éjszakája a Bartók Béla úton 

Galériaséták, beszélgetések, irodalmi est, élő könyvtár, tárlatvezetések kiállító művészekkel és kurátorokkal, valamint zenei produkciók.
Indul a Best of Sopron

Indul a Best of Sopron 

A nagykövetek a számukra legkedvesebb élmények és emlékek alapján tesznek személyes ajánlásokat.
Kortárs szobrászati kiállítás Köveskálon

Kortárs szobrászati kiállítás Köveskálon 

A Káli Art Inn kertjében kiállított különleges alkotásokat minden évben neves szakmai zsűri bírálja egy verseny keretében – így történt ez idén is.
Friss NGM-jelentés a külföldi vendégérkezésekről Q1 alatt

Friss NGM-jelentés a külföldi vendégérkezésekről Q1 alatt 

2025 első negyedévében közel 3,2 millió vendég érkezett a magyarországi szálláshelyekre, 8,4 százalékkal több, mint 2024 azonos időszakában.
Új ritkaságokkal bővült a dörgicsei autógyűjtemény

Új ritkaságokkal bővült a dörgicsei autógyűjtemény 

Köztük a legendás Ferrari Testarossa és De Tomaso Mangusta.
Budapestre érkezik a Gustav Klimt interaktív tárlat

Budapestre érkezik a Gustav Klimt interaktív tárlat 

Az The Immersive Experience kiállítás május 19-től látható.
Hazai strandok listája, ahol legfőbb szempont a kutyabarátság

Hazai strandok listája, ahol legfőbb szempont a kutyabarátság 

Strandok, ahol négylábú barátokat is örömmel fogadják a tikkasztó nyári napokon.
Világhírű írótól kerül kalapács alá a Vaszary-festmény

Világhírű írótól kerül kalapács alá a Vaszary-festmény 

Hollywoodi világsztár családjától érkezik Budapestre a Virág Judit Galéria tavaszi aukciójának egyik szenzációja.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.