Július 3. és 5. között Kecskeméten rendezi a negyedik PR Akadémiát a Magyar Public Relations Szövetség. A rendezvény témája érinti a hamis hírek, médiahazugságok hatását a PR-re, a digitális PR szerepét az integrált kommunikációban és a turisztikai iparág új PR-eszközeit is.
A rendezvényen "A márkaépítés új eszközei a nemzetközi turisztikai versenyben - hol áll Magyarország?" címmel előadást tart többek között Bánhegyi Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese, "Imázsfilmektől a hivatásos trollokig" címmel pedig Kiss Róbert Richárd Prima Primissima-díjas turisztikai újságíró.
A hazai szakembereken kívül előadást tart Paul Holmes, a Holmes Report főszerkesztője; Maxim Behar, az International Communications Consultancy Organisation (ICCO) elnöke; valamint Dave King, a Digitalis Reputation vezérigazgatója.
A háromnapos rendezvény a kecskeméti Tudomány és Technika Házában és a 3 Gúnár szálloda és konferenciaközpontban lesz. További részletek erre.
Forrás: Kreatív Online