A Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy & Mather reklámügynökség nyerte el a Wizz Air kommunikációs tenderét. Az együttműködés december 1-től indult.
A Wizz Air által idén nyáron kiírt tender az újrapozícionált WIZZ márka stratégiájának építését, és azzal összhangban az új reklámkampányok megalkotását és kommunikációs platformjainak kidolgozását tűzte ki célul. A tenderre a Wizz Air nyolc ügynökséget hívott meg és négy forduló után választották az Ogilvyt.
Az O&M a közlemény szerint olyan pályázati anyagot nyújtott be, mely erős stratégiai gondolkodásmódon alapult. A reklámügynökség olyan, a cégcsoport által fejlesztett eszközöket használt fel a stratégia kialakításához, mely az ügyfél számára jól elkülönített, személyre szabott megoldásokat kínál. A közlemény szerint a stratégiát és az üzeneteket 22 nyelvre is adaptálni tudják és célpiacaikon erőteljes képi világgal akarnak megjelenni.
Forrás: Kreatív Online