Budapestet népszerűsítik a nemzetközi véleményvezérek

A Sziget Fesztivál és a Budapest Brand nZrt. közel 40 újságírónak, bloggernek, influencernek és a fesztivál külföldi promotereinek mutatta be a főváros turisztikai újdonságait egy egész napos rendhagyó városnézésen - tájékoztatta lapunkat a Budapest Brand nZrt.

A Sziget Fesztiválra érkező brit, német, osztrák, holland, belga és spanyol tartalomgyártók Budapest számára is kiemelten fontosak, hiszen a legfőbb idegenforgalmi küldőpiacokról érkeztek. A többnapos fesztiválról számos bejegyzés, Facebook, Instagram, Tik Tok fotó és videó született, amelyek már most többmillió felhasználót értek el világszerte.

 

A résztvevők így megpihentek a történelmi Széchenyi fürdőben, megnézték a várost 150 méter magasból a BalloonFly repülésén, a Liget Budapest elektromos zöldbuszaival a Városliget legjobb Instagram helyszíneit keresték fel, így a Magyar Zene Házát, a Millennium Házát, a rózsakertet és az új Néprajzi Múzeum tetőkertjét. A Liget Budapest Látogatóközpontban megkóstolták a frissítő Budapest koktélt, majd riksákkal a Zsidó-negyed falfestményekkel díszített, romkocsmákkal és újhullámos kávézókkal teli hipszter oldalával is megismerkedhettek. A program a magyar desszertkülönlegességekkel teli elegáns teadélutánnal folytatódott a Párizsi udvar lenyűgöző épületében, majd a Matild Palace Hotel The Duchess tetőterasz bárja következett a világörökségi panorámával és a koktélbár egy kézműves italával. A résztvevők a Budapest Card Sziget Különkiadásával a 2-es „városnéző” villamost is kipróbálták, így megcsodálták a Budai várat és a Parlamentet is. A nap végén a Sziget hajójáratával indultak vissza a fesztiválra, hogy folytassák a bulizást.

Faix Csaba, a Budapest Brand vezérigazgatója szerint „Budapest éppen olyan sokszínű, izgalmas és meglepő, mint a Sziget Fesztivál. Budapesten az év 365 napján van jelen ez a sokszínűség: romkocsmákkal, történelmi fürdőkkel vagy éppen Michelin csillagos helyekkel. De nem csak ezért kapcsolódik össze a fesztivál és a város, hanem azért is, mert a Sziget Budapest egyik elsőszámú turisztikai attrakciója. A közel 100 országból érkező fesztiválozó ugyanis olyan élménnyel távozik innen, ami egyszerre viszi jó hírét a fesztiválnak és az azt befogadó városnak.”



Buli mellett városnézés

A Budapest Brand nZrt. és a Sziget Fesztivál közösen hozta létre a Budapest Card Sziget Editiont, hogy az ideérkező vendégek ne csak a fesztivált, hanem a várost is felfedezzék és átéljék az egyedülálló Budapest-élményt. A városkártyával a fesztivál ideje alatt ingyenes volt a közvetlen repülőtéri transzferbusz a Szigetre, a budapesti közösségi közlekedés, egy fürdő vagy strandbelépő, a Sziget hajójárat és számos látnivalót és múzeumot lehetett kedvezményesen megnézni.

Budapesti hűsölőpontok a Szigeten

A fesztiválon népszerű volt a Budapest InfoPoint, ahova a hat nap alatt nagyon sokan tértek be, hogy információt kérjenek a város legújabb látnivalóiról, közlekedési lehetőségekről és a különböző fürdőkről. A Sziget két stratégiailag fontos helyén a Nagyszínpad előtt és az Európa színpad mellett BudapestInfo pihenőpontok fogadták a megfáradt Szitizeneket.


Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.
Májusban jön a Budapest100

Májusban jön a Budapest100 

Rekordmennyiségű ház- és közösségi kert nyitja meg idén a kapuit.
Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban

Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban 

Izgalmas kalanddal várja a DinoPark KÖKI látogatóit a húsvéti ünnepek alatt.
Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok

Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok 

Két hétvége, négy rendezvény: tavaszi pezsgés Esztergomban.
Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba

Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba 

Húsvét a Madame Tussauds Budapestben: programok és új figurák várják a látogatókat.
Nincs húsvét Tojás-kút nélkül

Nincs húsvét Tojás-kút nélkül 

Húsvét és tavaszi szünet Székesfehérváron.
Varázslatos világot idéző produkció a Millenárisban

Varázslatos világot idéző produkció a Millenárisban  

Elkezdődött a mitikus világot megidéző Walk My World immerzív produkció építése a Millenárison
Három nap – nyolc világsztár Paloznakon

Három nap – nyolc világsztár Paloznakon 

Idén nyáron ismét jazzbe borul a Balaton-felvidék.
Pár napig még megnézheti a Munkácsy-kiállítást

Pár napig még megnézheti a Munkácsy-kiállítást 

A nagy érdeklődésre való tekintettel a tervezetthez képest három héttel később, április 21-én, húsvéthétfőn zár a Szépművészeti Múzeum Munkácsy-kiállítása,
Két hétvége, két piknik a Zsolnay-negyedben

Két hétvége, két piknik a Zsolnay-negyedben 

Májusban újra a szabadtéri élményeké a főszerep a Zsolnay Negyedben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.