A felelős és fenntartható vállalkozások, a társadalmi ügyekbe beleálló márkák, a közösségért tenni kívánó projektek egyre hangsúlyosabban jelennek meg világszerte. A koronavírus okozta járvány csak felerősítette a már elindult trendeket: a környezetvédelem mellett az emberi jogi kérdések is hangsúlyosabban szerepelnek a márkák kommunikációjában. Mi, a Kreatívot is kiadó PPH Media szerkesztőségeiben 2020-ban annyi felajánlással találkoztunk, hogy elindítottuk a Doing Good oldalt.
Ezért is kezdeményeztünk új versenyt. Szeretnénk, ha a cégek megmutatnák: a CSR-ral valóban lehet jót tenni.
Az első Doing Good versenyre várakozáson felül, több mint 50 pályázat érkezett. A zsűri szempontjai az értékelés során az alábbiak voltak:
- Mennyire releváns a projektben megfogalmazott cél össztársadalmi szempontból?
- A megfogalmazott célokat elérték-e?
- Kiderül a pályázatból, hogy a vállalat mindennapi tevékenysége azonosul a pályázatban szerepeltetett célokkal?
A díjátadót január 28-án, 19 órakor, biztonságos keretek között, online tartjuk, a technikai információkkal pedig hamarosan jelentkezünk.
Mutatjuk a döntős listát!
I. VÁLLALATI ÜGYEK
1. Szervezetfejlesztés és a munkavállalókat érintő fejlesztések
Pályázat: Töltsd újra energiával!
Pályázó: TIGÁZ Zrt.
Kommunikációs ügynökség: Civil Impact, Impact Works
2. Együttműködésen alapuló nonprofit projektek
Pályázat: InternetMost kutatás a Telekom és a Hintalovon Alapítvány együttműködésében
Pályázó: Magyar Telekom
Pályázat: Összefogással az oktatásért a COVID járvány alatt – „Online tanítok” program
Pályázó: Telenor Magyarország
II. SZOCIÁLIS ÜGYEK
1. Képessététel és közösségfejlesztés, tanulási folyamatok
Pályázat: #énjövőm – Fiatalok munkavállalását támogató program
Pályázó: Coca-Cola Magyarország
Pályázat: LEGYÉLTEIS! MOST GENERÁCIÓS
Pályázó: Magyar Telekom
Pályázat: KiDS
Pályázó: Sanofi
Pályázat: Telenor HiperSuli
Pályázó: Telenor Magyarország
2. Esélyegyenlőség, felelősségvállalás, adományozás, hátrányos helyzetű csoportok segítése
Pályázat: Lépj velünk! Társadalmi innovációs program
Pályázó: UniCredit Bank
Kommunikációs ügynökség: Pro Kommunikációs Kft.
Pályázat: Koronázatlan hősök
Pályázó: CIB Bank
Pályázat: Nők Lapja a gyermekjogokért: Gyermekbarát média, gyerekvédelmi irányelvek a Central Médiánál, a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közreműködésével
Pályázó: Nők Lapja magazin
Pályázat: Giving Friday
Pályázó: dm
Pályázat: Libri – Mesepont
Pályázó: Libri-Bookline
Pályázat: Vodafone nőnapi kampány
Pályázó: Vodafone Magyarország
Kommunikációs ügynökség: ACG
3. Értékmentő, értékátadó tevékenységek (kulturális értékmentés, gyerekesély, Z generáció, mint célcsoport)
Pályázat: #MutasdMeg – romboljuk le a szépségről kialakult sztereotípiákat!
Pályázó: Unilever Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Mindshare
4. Eseti megoldások, rövid távú projektek, egyszemélyes projektek
Pályázat: Budapest Park Dallamképek
Pályázó: Budapest Park
Kommunikációs ügynökség: ABSTRCT
III. KÖRNYEZETI ÜGYEK
1. Fenntarthatósági nonprofit projektek
Pályázat: Ökotanterem
Pályázó: DS Smith
Kommunikációs ügynökség: Starski
2. Egyéb fenntartható projekt (pl.: rendezvény, iroda, kommunikáció)
Pályázat: E.ON EnergiaKaland program - Az energia értékes, az energia érdekes
Pályázó: E.ON
Pályázat: Warming, Warming
Pályázó: Budapest Park
Kommunikációs ügynökség: ABSTRCT
3. Energia és hulladékgazdálkodást érintő projektek
Pályázat: MEKH Energiakövetek
Pályázó: Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
Pályázat: Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes
Pályázó: Tesco Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Morpho
IV. INTEGRÁLT CSR/IMPACT BEFEKTETÉSEK
1. Integrált CSR projekt megvalósulása
Pályázat: Hulladékmentes Világ stratégia és Hulladékmentes Tisza Program
Pályázó: Coca-Cola Magyarország
Pályázat: A K&H társadalmi szerepvállalása a Covid-19 idején
Pályázó: K&H Bank és Biztosító
Pályázat: Kezdd kicsiben!
Pályázó: dm
Pályázat: Az AVON 2019-es mellrák elleni, integrált kampánya
Pályázó: AVON Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Well PR, Ganzler Orsolya külső tanácsadó
Pályázat: Ésszel Iszom / Badily - Felelős alkoholfogyasztás edukációs program a jövő felnőtt generációja számára
Pályázó: Dreher Sörgyárak
Kommunikációs ügynökség: Starski
2. Új termék, szolgáltatás, technológia bevezetése
Pályázat: Akadálymentesség, mint társadalmi ügy és üzleti előny
Pályázó: Acces4you
Kövesd a versennyel kapcsolatos további híreket itt, a Doing Good Facebook vagy a PPH Media LinkedIn, illetve a verseny hivatalos oldalán, a csraward.pphmedia.hu-n!
Forrás: Kreatív Online
Forrás: Doing Good