Felmérés: az LMBTQ turisták hamar útra kelnek

Júniusban indul a Pride hónap.

A világ egyik legizgalmasabb célcsoportja az LMBTQ társadalom. A luxusmárkáktól, a gasztronómián és a turizmuson át, egészen a kultúra fogyasztásáig majd mindenben szá-mottevő minőségben és mennyiségben van jelen. Budapesten is.

A Humen Turisztikai Egyesület Pink Budapest projektjével évek óta azon dolgozik, hogy a magyar fővárost olyan desztinációként mutassa akár az amerikai, az ázsiai vagy épp európai férfiaknak és nőknek, amely minden vágyukat kielégíti. Készítettek egy felmérést annak érdekében, hogy pontos adatokhoz jussanak, és ezzel segíthessék Budapest forprofit szegmenseit. Ráadásul egy egyedi kisvideót is alkottak, kifejezetten a június 1-én startoló Pride hónap indulására.

Az LMBTQ marketinggel és turizmussal foglalkozó nemzetközi piackutatások rendre azt jel-zik, hogy a közösség tagjai az átlagnál többet utaznak, és utazásaik során a költési hajlandóság is magasabb.

Az LMBTQ utazók számára nagyon fontos a minőségi szálláshely, a helyi gasztronómiai élmények felfedezése, továbbá kulturális helyszínek és szórakoztató programok látogatása - és előnyben részesítik azokat a desztinációkat, amelyek közvetlenül is megszólítják őket. Többek között ez is kiderül abból a felmérésből, amit a Humen Travel Turisztikai Egyesület indított több nemzetközi partner bevonásával.

A jelenleg is futó globális turisztikai piackutás részeredményei azt is mutatják, hogy az LMBTQ közösség kétharmada a korlátozások feloldását követően tervez utazást belföldre és külföldre egyaránt. A koronavírus-járványt követően így ez a szegmens valószínűleg hamarabb fog elkezdeni utazni és vásárlóértéke is magasabb lesz. A nemzetközi kezdeményezésben a világ minden tájáról számos szervezet vesz részt.

A koronavírus-járványt követően a desztinációk és a turisztikai szolgáltatók számára minden eddiginél nagyobb verseny fog indulni azokért az utazókért, amelyek utazásaik során többet költenek és keresik a minőségi szolgáltatásokat, így az LMBTQ turisták is felértékelődnek.

A koronavírus-járvány kapcsán a Humen Travel Turisztikai Egyesüle úgy döntött, hogy a világban jelenleg futó aktuális turisztikai videókkal ellentétben egy teljesen más megközelítésből mutatják be a magyar fővárost. A videó fő üzenete, hogy ne hagyjunk fel az álmainkkal és kövessük őket, Budapest pedig tökéletes választás az LMBTQ turisták részére, és a magyar főváros szívesen látja a közösséget. 

A video megtekinthető: itt.

Forrás: humenmedia.hu


Tudomány, művészet és szenvedély az idei Műtárgyak Éjszakáján

Tudomány, művészet és szenvedély az idei Műtárgyak Éjszakáján 

Idén a tudomány és a művészet kapcsolata a rendezvény kiemelt témája.
Idén újra: Öböl-átúszás Tihany és Balatonfüred között

Idén újra: Öböl-átúszás Tihany és Balatonfüred között 

A rendezvény célja nem csupán a sport, hanem a természet, az élmény, a hagyomány és az értékek ünneplése.
Programkavalkád a Tokaj Fesztiválkatlanban

Programkavalkád a Tokaj Fesztiválkatlanban 

Huszonöt programmal várja nyáron látogatóit az ország egyik legnagyobb szabadtéri színháza, a Tokaj Fesztiválkatlan.
Jön: háború utáni és kortárs művek aukciója

Jön: háború utáni és kortárs művek aukciója 

Keserü Ilona drámai képe 40 millió forintos kikiáltási árról indul a Virág Judit Galéria árverésén.
 Közel kétezer résztvevő a Tisza-tó körüli kerékpárversenyen

Közel kétezer résztvevő a Tisza-tó körüli kerékpárversenyen 

Új távokkal és felejthetetlen hangulattal ünnepelte 18. születésnapját a BSI kerékpáros eseménye.
Enyhítik a száj- és körömfájásjárvány korlátozása miatt hozott intézkedéseket

Enyhítik a száj- és körömfájásjárvány korlátozása miatt hozott intézkedéseket  

A korlátozáson kívüli területeket érintik a változások.
Ismét ellepték világszerte ismert influenszerek hazánkat

Ismét ellepték világszerte ismert influenszerek hazánkat 

Látogatásuk három napja alatt 22 helyszínen, 30 hazai szolgáltató segítségével mutatják meg hazánk élményeit.
A közlekedés napját szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum

A közlekedés napját szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum 

A BKV – a Magyar Autóklubbal együttműködve – az idén is csatlakozik a közlekedési kultúra napja programsorozathoz.
Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál

Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál 

Új értékesítési vezető érkezett a német hátterű utazásszervezőhöz.
Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén

Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén 

Új fejezet nyílik a Sziget életében, megőrizve a különleges atmoszférát és a változatos programokat, miközben látványos újításokkal is várják a látogatókat.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.