Mint ezzel kapcsolatos közleményükben írják, a Fashion Hub sokszínű, főként a Z-generációra fókuszáló programjainak a Szépművészeti Múzeum helyszíne mellett az Andrássy úti Hungarian Art and Business épülete ad otthont. Az esemény a tradíciók és a modernitás, az értékőrzés és a kortárs szellemiségének találkozását hozza el a nagyközönség számára.
A Budapest Central European Fashion Week az elmúlt évek során a közép-európai régió egyik legfontosabb divateseményévé vált, a szakma képviselői, a buyerek, a tervezők, valamint a hazai és nemzetközi média találkozásának elsőszámú platformja a térségben.
A január 22. és 28. között megrendezésre kerülő programsorozaton több mint 20 márka mutatkozik be. Az egyes kategóriák az előző szezonban bevezetett szakmai elvek mentén, a rendezvényt támogató tanácsadó testület, az Advisory Board által kidolgozott kritériumrendszer alapján kerülnek kialakításra. A magyarok mellett régiós tervezők munkáival is találkozhat a közönséggel.
Az előző szezonban találkozhatott a közönség a BCEFW történetében először a Fashion Hub koncepciójával. A nemzetközi divathetek szakmai gyakorlatát követve, az itt megrendezett tematikus, ingyenes programok kötetlen formában mutatják be a divat világát. A szakmai előadások, fenntarthatóság és technológiai innovációkra fókuszáló workshopok, kerekasztal-beszélgetések kifejezett célja a fiatalok, a Z-generáció megszólítása, inspirálása a divat irányába.
„A Divathét helyszínválasztása országimázs szempontjából is nagyon előnyös, hiszen az érdeklődők, a nemzetközi szakmai közönség és a média képviselői a Szépművészeti Múzeum, a Városliget, a Hősök tere és az Andrássy úti HAB épületének lokációjába, a főváros egyik legfontosabb turisztikai központjába látogatnak.”
– mondta Jakab Zsófia, az MDDÜ vezérigazgatója.