Hévíz új arculattal nyit, és célba veszi a fiatalokat

A turizmust sújtó nehéz időszakot Hévíz a kommunikáció megújítására használta fel, amihez sok éves szakmai tapasztalatai mellett egy kreatív ügynökség külsős nézőpontját is segítségül hívta.

Elődlegesen egy modernebb és fiatalosabb logo megalkotása és ezáltal egy Hévízre látogató fiatalosabb közönség elérése volt a cél, a meglévő célcsoport megtartása mellett. Az új stratégia fő üzenetei között nagyobb hangsúlyt kapott a fitt életszemlélet – a természet adta lehetőségeket kihasználva - , a „négy évszakosság”, az élménygarancia, valamint a szabadidő-sportolási lehetőségek kiemelése.

Friss arculat a természettel összhangban

„A jól ismert tavirózsa szimbólumot – amely évtizedek óta Hévíz jelképeként él a belföldi turizmus és a gyógyfürdők iránt érdeklődők fejében – mindenképp meg akartuk tartani, de természetesen a kortárs trendeknek megfelelően csavartunk is rajta egyet. A vízcseppek, amelyek a rózsa szirmait alkotják, és a kékeszöld árnyalatok egyaránt a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, ezzel is erősítve az egyik fő marketingüzenetet: Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál, egész évben” – mondta el az új arculatról Szőke Ildikó, az Armadillo marketingügynökség Art Directora.



A Hévíz szeretetmárka tovább építése

A város megújult kommunikációjában az eddig megszokott egészségturisztikai üzenetek mellett kiemelt jelentőséget kapott a „lelassulás” és a személyre szabott programkínálat is.
„Meg akarjuk mutatni, hogy Hévíz több mint egy tó – Hévíz, az élet és a kalandok forrása!” – mondta el Pálffy Tamás, a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója. „Korántsem arról van szó, hogy szakítanánk az eddigi hagyományainkkal. Sokkal inkább továbbépítjük azt a szeretetmárkát, ahogyan Hévíz él a magyar emberek szívében. Szeretnénk, ha Hévíz és környéke a fiatalabb generációk, az aktív középkorúak számára is egyet jelentene a belföldi turizmus egyik legvonzóbb úticéljával, nem megfeledkezve számtalan törzsvendégünk és az „új” senior generáció igényeinek való teljes mértékű megfelelésről sem.”

 

Hévízi értéke örök, de arca a világgal változik

A „slow turizmus” itt az jelenti, hogy van idő arra, ami fontos. Egészségesen élni, együtt nevetni, sétálni, jókat enni, szép helyekre ellátogatni, sportolni vagy épp a meleg vízben regenerálódni. Ezt a sokszínűséget pedig érdemes sokféleképpen és újszerűen megmutatni a világnak. Az új arculat és az új kommunikációs stratégia a városnak ezeket az egymásra épül értékeit szeretné megmutatni, mert Hévíz és környéke egész évben vonzó úticél.



Az új arculat részben már visszatükröződik a város honlapján és új logójában, és még inkább látszódni fog marketingkampányaiban és a város rendezvényein.


Határtalan nyár – fesztivál fesztivál hátán

Határtalan nyár – fesztivál fesztivál hátán 

Magyarország, Erdély és a Felvidék kínál minőségi zenét minden korosztálynak a következő hét fesztivál eseményein.
Emiatt marad el a tűzijáték Cegléden

Emiatt marad el a tűzijáték Cegléden 

Bár ellenérzések korábban is felmerültek a pirotechnikai bemutató kapcsán, ezúttal egészen más állt a háttérben.
Le kell bontani egy balatoni kilátót

Le kell bontani egy balatoni kilátót 

Életveszélyessé vált a faszerkezet.
Jönnek a Székesfehérvári Királyi Napok

Jönnek a Székesfehérvári Királyi Napok  

Székesfehérvár belvárosa idén nyáron ismét megelevenedik.
Nagyon alacsony a Duna! – figyelmeztet a vízi rendőrség

Nagyon alacsony a Duna! – figyelmeztet a vízi rendőrség 

Az alacsony vízszint miatt a fő hajózási útvonal jelentősen beszűkült.
Már várják a négylábú strandolókat Fonyódon

Már várják a négylábú strandolókat Fonyódon 

Megnyitotta az idei szezont a fonyódi kutyabarát fürdőhely.
Titokzatos Erzsébet-portré a Gödöllői Királyi Kastélyban

Titokzatos Erzsébet-portré a Gödöllői Királyi Kastélyban 

A Gödöllői Királyi Kastély egy eddig ismeretlen, különleges Erzsébet királyné-portréval gazdagította gyűjteményét.
Augusztusban PanyolaFeszt

Augusztusban PanyolaFeszt 

A tavaly nagykorúvá cseperedett PanyolaFeszt komoly missziót vállal évről évre, fontos ügyeket karol fel.
TKI: az ágazat szereplői romlónak látták helyzetüket

TKI: az ágazat szereplői romlónak látták helyzetüket 

Az index értéke a múlt havi három pontos emelkedés után négy ponttal csökkent az év hatodik hónapjában.
Új fejezetet nyit a Zsolnay Fényfesztivál

Új fejezetet nyit a Zsolnay Fényfesztivál 

Elképesztő látványvilág költözik a Zsolnay Negyedbe.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.