A HSM (Hospitality Sales & Marketing) Szakmai Baráti Kör 36. találkozójának időpontja 2015. November 2. hétfő, 17:00 óra.
Helyszín: Corinthia Hotel Budapest
Cím: Budapest, Erzsébet krt. 43, 1073
Telefon: (1) 479 4000
A tervezett program a következő:
1. előadás: a Corinthia Hotel Budapest bemutatkozása
2. előadás: Szűcsné Szabó Katalin és Tóthné Márton Gabriella, Kontakt Műhely
Amit nem tudunk mérni, azt nem tudjuk fejleszteni! Humánerőforrás-fejlesztési megoldások a magas színvonalú szolgáltatásáért és elégedett vendégért
Friss, nemzetközi tanulmányok igazolják, hogy minden szervezet sikeres kötőszövetét a HIGH QUALITY CONNECTIONS, vagyis a magas minőségű kapcsolatok jelentik.
HOGYAN tudjuk MÉRNI az egyéni és munkatársi csapat viselkedési erősségeit, vagy a vakfoltjait és ezek következményeit?
HOGYAN tudjuk MÉRNI a belső motivációt, és erre alapozva HOGYAN növelhetjük elköteleződést és az együttműködést a hatékonyságnövelés és a csúcsteljesítmény érdekében?
HOGYAN tudjuk mérni az ún. született erősségeket, annak érdekében, hogy a legtöbbet hozzuk ki önmagunkból és a munkatársainkból?
HOGYAN tudhatjuk meg, hogy mely agyi területünk mozgatja a döntéseinket, és miért építsünk erre tudatosan?
3. A program szállodalátogatással zárul
Fontos információ a regisztrálóknak: a HSM Szakmai Baráti Kör 36. találkozó ingyenes, de regisztrációhoz kötött, amit csak e-mail formában fogadnak el. A helyszín befogadóképessége max. 40 fő (csak 40 fő jelentkezését tudják elfogadni), ezért kérik tagjaikat, hogy csak azok jelentkezzenek, akik biztosan el tudnak jönni.
A REGISZTRÁCIÓ MENETE a következő:
1. A [email protected] e-mail címre e-mail küldése „jelentkezem” tárggyal,
2. Amennyiben Ön az 1-40 jelentkező között van, akkor kapni fog egy válasz e-mailt a sikeres jelentkezésről.
3. Ha Ön a 41-től felfelé jelentkezett, akkor várólistára teszik a jelentkezését.
Regisztrálni 2015. október 30-ig, péntek éjfélig lehet.
A HSM Szakmai Baráti Kör a Facebookon is várja az érdeklődőket.
Üdvözlettel a szervezők:
Barna László és Csobota-Kis Árpád
Forrás: Turizmus Online