Idén ötéves jubileumához érkezett az „Év Biztosítója” szavazás újkori története. A szavazás keretében az evbiztositoja.hu oldalon keresztül mondhatták el véleményüket az ügyfelek a hazai vagyon- és kötelező gépjármű-felelősségbiztosításokat kínáló biztosítókról, illetve idén először szavazhattak az „Év Utazási Biztosítójára” is. A biztosítókat idén is szolgáltatási és kárrendezési gyakorlatuk alapján ítélték meg a szavazók. Míg a szolgáltatás kategória a szerződéskötést, a csekkek, a kötvények biztosítók általi kiküldését, vagyis a biztosítások károk nélküli kezelését jelentette, a második kategória kizárólag a károk rendezésére koncentrált.
Az eredmények alapján elmondható, hogy tovább nőtt az ügyfelek átlagos, biztosítókkal szembeni elégedettsége. Míg 2015-ben átlagosan 8 pontot kaptak a biztosítók ügyfeleiktől (a lehetséges 10-ből), idén ez a szám már 8,5 pontra emelkedett. A javulás a kárrendezés és a szolgáltatás tekintetében egyaránt megfigyelhető volt, bár igaz, hogy a korábban problémás és alacsony szolgáltatási színvonalával a többieket lefelé húzó - de időközben csődbe ment - ASTRA Biztosító idén már nem rontotta a szavazás összesített eredményét.
A szavazáson az Év Utazási Biztosítója a Colonnade S.A. magyarországi Fióktelepe (korábbi nevén QBE-Atlasz) lett.
Forrás: biztositas.hu