Így viseli gondját a rászorulóknak a DM

Több, mint 15 000 dm márkás kézfertőtlenítő szert adományozott tavaly decemberben a dm segítő szervezeteknek, hogy hátrányos helyzetben élőket segítsenek a járványhelyzetben.

A dm évek óta aktív a társadalmi felelősségvállalás terén, a támogatási stratégia fókuszában a hátrányos helyzetű családok, gyermekek és az egészséges életmód támogatása áll. Céljuk, hogy saját tevékenységi területükből és kompetenciájukból kiindulva segítsenek. Az elmúlt időszak mindenkinek az életét megnehezítette, a civil szervezetekre a járványhelyzet még nagyobb terhet rótt.

A vírus terjedése elleni védekezéshez az alapvető higiéniai termékek biztosításával tudott leginkább hozzájárulni a drogéria, decemberben ezért több, mint 15 000 dm márkás kézfertőtlenítő gélt adományoztak hátrányos helyzetben élő gyerekek számára. A több, mint 7 millió forint értékű adományból a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, a Baptista Szeretetszolgálat, a Katolikus Karitász és az Igazgyöngy Alapítvány is részesült. A segítő szervezetek a hátrányos helyzetű térségekben tanuló iskolásokhoz juttatták el a higiéniai termékeket. A kézfertőtlenítő adományból egy másik sérülékeny csoport tagjait is segítették, a Menhely Alapítvány hajléktalan emberekhez juttatta el az adományt.



Minden civil szervezetnek köszöni a vállalat az áldozatos munkát, amellyel segítettek, hogy ezek az adományok célba juthassanak.

A civil szerveztek segítése mellett a dm kollégák iránti felelőssége is nagy: a járványhelyzet kirobbanása óta arra fókuszálnak, hogy biztosítsák az egészséges munkakörülményeket munkatársaiknak. Kiskereskedelmi láncként a munkavállalóik nagy része az első vonalban dolgozik, így erőforrásaik jelentős részét fordítják az egészségvédelemre, hiszen prioritás a vásárlók és dolgozók védelme.

A dm „Együtt egymásért” név alatt dolgozta ki hosszú távú vállalati felelősségvállalási stratégiáját, amelynek célja, hogy a gazdaság felelős szereplőjeként megtalálják, és felkarolják azokat a társadalmunkat súlyosan érintő problémákat, amelyek megoldásában hatékony segítséget tudnak nyújtani. Az Együtt egymásért név alatt tavaly már négy programot szerveztek meg a gyermekek testi és lelki egészségére fókuszálva. Ezek az Együtt a babákért, a Nap gyermekei, a dm Jótékonysági focitorna és a Giving Friday programok.


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.