A Kreatív idén először hirdeti meg a B2B Awardot, a business to business kommunikációs aktivitások versenyét, amelyre az elmúlt két év legjobb B2B-kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói vagy hirdetői oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok.
A verseny célja, hogy díjazza azokat a legjobb kommunikációs megoldásokat, amelyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse.
A versenyre nevezhető bármely olyan kommunikációs kampány vagy megoldás, amely 2014. június 1. és a nevezési határidő lejárta előtt futott részben vagy teljes egészében Magyarországon.
A verseny az A főkategóriában kampánycél alapján zajlik, ezért egy-egy kommunikációs megoldás különböző megoldásai (például kiadvány, weboldal és e-dm) egyben is nevezhetők.
A B főkategóriában médiatípus szerinti bontásban lehet nevezni a megoldásokat, a többcsatornás kampányok nevezéseit értelemszerűen az integrált kategóriába várjuk.
Az értékelés során a zsűri többletponttal jutalmazza a nevezett kommunikáció hatékonyságát (ROI, ROMI) a bemutatott számok (Cél, eredmény, befektetett eszközök, input, output stb) alapján.
A pályázat javasolt felépítése:
- Célmeghatározás
- Célcsoport-meghatározás
- Választott stratégia indoklása
- Választott eszköz/csatorna indoklása
- Eredmények a célok függvényében
Nevezési határidő: 2016. szeptember 9.
A zsűri
- Zsűrielnök: Grósz Judit, Microsoft Magyarország, marketing-és operatív igazgató
- Bálint Viktor, BNL Growth Partners, managing partner
- Bagdi Attila, Fanuc Hungary, marketing specialista
- Bányi Kata, Coca-Cola HBC Magyarország, trade-marketing igazgató
- dr. Bentzik Réka, MVM Magyar Villamos Művek, kommunikációs igazgató
- Dobsi Adrienn, TV2 Csoport, kommunikációs igazgató
- Fonay Gergely, Cad Terv Kft, marketing vezető
- Gyarmati János, GE Healthcare, Regional Marketing Manager EE
- Krskó Tibor, Hamu és Gyémánt Kiadó, alapító-tulajdonos
- Majorosi Emese, Abbvie, public affair vezető
- Menthy Mariann, EGIS, kommunikációs vezető
- Mikola György, OTP Travel, marketing és értékesítései vezető
- Molnár Péter, Professional Publishing Hungary, értékesítési és marketing igazgató
- Nemes-Smucz Katalin, ELMŰ-ÉMÁSZ Társaság Csoport, marketing osztályvezető
- Soós Gergely, Neo Interactive, tulajdonos-ügyvezető
- Szalkai Réka, T-Systems Magyarország, Szegmensmarketing vezető
- Szántó Balázs, Noguchi Porter Novelli, ügyvezető
- Varga Anita Ágnes, Rossmann Magyarország, marketing vezető
- Varga Zoltán, Central Médiacsoport, vezérigazgató
- Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgató
- Várkonyi Beáta, Danone, vállalati kapcsolatok igazgató
További információk a versenyről itt >>>
Forrás: Kreatív Online