A PPH Média megújult turisztikai portfóliójában most debütáló, negyedévente megjelenő B2C lapunkból mindez kiderül, hiszen célunk, hogy ismert helyszíneket új megközelítésben mutassunk be, egyúttal felfedezésre váró desztinációkat ajánljunk. Mindezeket bennfentes tippekkel és tanácsokkal, valamint rengeteg történettel gazdagítjuk, hogy segítsük az általunk céltudatos csavargóknak nevezett, voltaképpen komoly utazási késztetéssel és felfedezőkedvvel megáldott közönséget következő kiruccanása tervezésében.
És ha meghoztuk az utazási kedvet, a csomagolásban is segítünk – legalábbis megkönnyítjük az eligazodást a légitársaságok első pillantásra áttekinthetetlen kézipoggyász-szabályzataiban. Aki viszont eddig repülésfóbiája miatt óvakodott a légi közlekedéstől, megnyugodhat: létezik terápia, csak meg kell találni a megfelelő módszert.
Óbudán múzeumtúrára indulunk, Budapesten pedig dunai városnézésre és városi kerékpározásra invitálunk a közösségi közlekedés segítségével. A világcsavargó Földvári Andrással – aki négy kivételével a világ összes országában megfordult – több mint 2500 repült útjának tapasztalatairól beszélgetünk. Mindezek mellett ízek nyomába eredünk világszerte, és bemutatunk néhány igazán ütős turisztikai marketingfogást is – hiszen akár a semmire is lehet hatásos reklámot építeni.
Az Indulj! magazin eljut a Kreatív előfizetőihez, emellett a Lapker terjesztésében országszerte kapható újságárusoknál.