A turisztikai site modernizálása folyamán újragondolták az elrendezést, és a mai kor követelményeinek megfelelően egyszerűsítették a navigációt.
A felhasználóbarát menürendszer után szinte egyenes út vezetett az oldal reszponzívvá tételéhez, amelynek köszönhetően a We Love Budapest már mobilon, tableten és PC-n is ugyanazokat a lehetőségeket nyújtja.
Az oldal három fő pillérre támaszkodik: magazinos tartalmaiban izgalmas cikkekkel és informatív toplistákkal jelentkezik, adatbázisa segít megismerni a legújabb és legnépszerűbb helyeket, a programajánlók segítségével pedig kedvünkre szűrhetünk és válogathatunk a lehetőségek sorából.
"A magyar és angol nyelven elérhető prémium tartalmon semmiképp sem szerettünk volna változtatni, de dizájnban és funkciókban a kor elvárásaihoz igazodtunk. A site fókuszában továbbra is a különböző szolgáltató, főként gasztronómiai helyek bemutatása áll, azonban szeretnénk, ha felhasználóinknak még egyszerűbb dolga lenne.
A választás megkönnyítése érdekében például egy interaktív, gyorskeresésre alkalmas térképet helyezünk el az oldal tetején a legkedveltebb keresési feltételekkel: bárokkal, éttermekkel, street foodokkal, reggelizőkkel, mai programokkal stb.
Az érdeklődők saját tartózkodási helyük alapján is megtalálhatják majd a hozzájuk legközelebb eső helyeket, programlehetőségeket" – szemléltette a változást Papp Regina főszerkesztő, hozzátéve, hogy az üzemeltető és szerkesztő csapat idejét látta már a logóváltásnak is.
A cégnév animált gif formát ölt, amelyben a „love” szó és a szív designelem váltogatja majd egymást.
A programkínálat tovább növekszik, az újonnan nyitó helyek külön szekcióban sorakoznak majd, a népszerű toplisták pedig még kiemeltebb részt kapnak az oldalon.
A designváltás és a fejlesztés jelenleg is zajlik, de a felhasználók már a megújult oldalon böngészhetnek. A cégcsoport tájékoztatása szerint a We Love Budapest testvéroldala, a We Love Balaton is hamarosan új köntösbe öltözik.
Forrás: TurizmusOnline