Kitiltottak egy milliókat költő törzsvendéget az egyik hazai hotelből

A budapesti vállalkozó saját bevallása szerint évente legalább egymillió forintot költött a balatonfüredi Hotel Annabellában, a Danubius Hotels Zrt. vezetése mégis úgy döntött, kitiltja a férfit a hotelből és a cégcsoport valamennyi egységéből. Cikkünkben a kitiltott vállalkozó és az ügyben érintett szállodalánc reagálását ill. magyarázatát a történtekre is közöljük.

Nem érti Dancza Gábor, miért került sor a súlyos döntésre, hiszen "nem követett el semmi olyat, ami magyarázatot adhatna egy ilyen súlyú döntésre. Mint mondta, ő csak a személyzet tevékenységével kapcsolatos véleményét írta meg a menedzsment tagjainak, akik amúgy is igényelték a törzsvendégtől az információkat", írja a 24.hu.

Dancza Gábor úgy nyilatkozott a portálnak, hogy  a hotel vezetése a látogatásait követően hivatalosan, emailben is kérte az értékeléseket az ellátás színvonalára vonatkozóan, amelyet a férfi minden alkalommal meg is tett. Éppen ezért érte váratlanul az a tavaly év végén számára küldött levél, amelyben Sztanó Helga a Danubius Hotels Zrt. jogi igazgatója arról informálta, hogy "a cég nem kíván többé szolgáltatást nyújtani neki, foglalásait a jövőben nem fogják visszaigazolni sem a Danubius, sem az Ensana szállodákban, továbbá a törzsvendégprogramból is törlik a nevét."

A vállalkozó a lapot úgy informálta, hogy

"a kitiltás közvetlen előzménye egy olyan levél volt, amelyben többek között arról értesítette az Annabella igazgatóját, majd a lánc más, magasabb poszton lévő vezetőit, hogy a füredi alkalmazottak visszaélnek az autóparkolási rendszer működtetésével, és így megkárosítják a céget."

 

A vállalkozó szerint a hotel alkalmazottai a vendégek számára fenntartott, zárt parkolóba „külsősök” autóit is beengedték és saját zsebre” is dolgoztak az egész napos parkolást biztosító kártyákkal.

A vállalkozó elmondta, hogy többször fordult elő olyan eset, amikor érkezéskor nem kapott parkoló helyet, ezért elkezdett utánajárni.

Ezt követte aztán a kitiltó levél, amelyben a szálloda leírta, hogy az ügy kivizsgálását követően nem találtak szabálytalanságot. Dancza nem hagyta annyiban, és újabb levelet küldött a jogi igazgatónak, amelyben azt kérte, hogy gondolják át a kitiltó döntést, hiszen semmi olyat nem követett el, ami a kitiltást indokolná. 


Fotó: Hotel Annabella Facebook oldala

A levelére a hoteltől nem kapott választ, de a 24.hu megkereste a Danubius Hotels Zrt.-t. Fabriczki Petra kommunikációs igazgató elmondta, hogy a vállalkozó valóban gyakori vendég volt a múltban a balatonfüredi szállóban, 

de nem a "parkolós"-levél volt az egyetlen, amelyben negatív véleményének hangott adott, hanem minden lehetséges módot megragadott arra, hogy negatív véleményét tudassa a menedzsmenttel.

A hotel egyik alapelve, hogy minden vendég és munkatárs egyformán fontos, és ezt az alapelvet vették figyelembe akkor is, amikor Dancza Gáborral szemben úgy döntötte, hogy mindkét félnek úgy lesz a jobb, ha a közöttünk fennálló üzleti kapcsolat lezárásra kerül, hangsúlyozta Fabriczki Petra, majd hozzátette:

„Szállodaipari szolgáltatóként célunk, hogy vendégeinknek örömet szerezhessünk. Hálásak vagyunk a visszajelzésekért, jobbító szándékú észrevételekért, melyre vendégeinknek több felületen is teret biztosítunk. Dancza úr az elmúlt években élt is ezzel a lehetőséggel”

A komunikációs igazgató válaszából az is kiderült, hogy Dancza Gábor órákra lefoglalta a szálloda foglalási rendszerét, megszámlálhatatlan személyes beszélgetést bonyolított a szálloda munkatársaival, és számtalan levelet írt a munkatársaknak, amelyek nem az értékelés, hanem már a visszélés kategóriába tartoznak.

 "Gyakran előfordult az is, hogy a hivatalos csatornákon túl a munkatársak privát, közösségi médiás elérhetőségein adott hangot elégedetlenségének. A bejelentéseket a vállalat mindezek ellenére kivizsgálta."  

Elmondta továbbá azt is, hogy a férfi az ismétlődő panaszok után mégis mindig visszatért a szállodába, és ilyenkor minden alkalommal előállt valamivel, "ami már olyan pszichés terhet rótt a munkatársakra, hogy az akadályozta a mindennapi munkavégzést." Így aztán a brit családi cég tulajdonában lévő hotel vezetése végül úgy döntött, hogy az Általános Szerződési Feltételek egyik pontjára hivatkozva, amely szerint 

"a felek közötti szerződés megszűnik, amennyiben a vendég a szolgáltatóval, valamely szállodájával, a szolgáltató munkavállalóival, vendégével vagy más, a szolgáltató érdekkörben eljáró harmadik személlyel szemben visszaélő, helytelen, sértő vagy ellenséges magatartást tanúsít, vagy egyéb körülmények ellehetetlenítik a vendéggel való további együttműködést.”

megtagadja a szolgáltatások nyújtását.

 


Hamarosan startol a 40. Vivicittá

Hamarosan startol a 40. Vivicittá 

Április 12-én startol Budapesten a tavasz legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a negyvenedik, jubileumi Telekom Vivicittá.
 Turizmusmarketing konferencia Pécsett

Turizmusmarketing konferencia Pécsett 

2025. április 11-én rendezik Pécsett a hazai turizmus- szakmai konferenciák zászlóshajójává vált évenkénti turizmusmarketing konferenciát.
MSZÉSZ régiós ülések: fenntarthatósági gyakorlatok, osztrák piac jelentősége

MSZÉSZ régiós ülések: fenntarthatósági gyakorlatok, osztrák piac jelentősége 

A március 27-28-i régiós üléseken több mint 150 szállodaipari szakember vett részt.
Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány

Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány 

A helyzet azért is aggasztó, mert a két telep a magyar-szlovák határ közelében van.
A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre

A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre 

A fizetés mértéke és a juttatási csomag a legfőbb vonzerő.
Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.