Kitiltottak egy milliókat költő törzsvendéget az egyik hazai hotelből

A budapesti vállalkozó saját bevallása szerint évente legalább egymillió forintot költött a balatonfüredi Hotel Annabellában, a Danubius Hotels Zrt. vezetése mégis úgy döntött, kitiltja a férfit a hotelből és a cégcsoport valamennyi egységéből. Cikkünkben a kitiltott vállalkozó és az ügyben érintett szállodalánc reagálását ill. magyarázatát a történtekre is közöljük.

Nem érti Dancza Gábor, miért került sor a súlyos döntésre, hiszen "nem követett el semmi olyat, ami magyarázatot adhatna egy ilyen súlyú döntésre. Mint mondta, ő csak a személyzet tevékenységével kapcsolatos véleményét írta meg a menedzsment tagjainak, akik amúgy is igényelték a törzsvendégtől az információkat", írja a 24.hu.

Dancza Gábor úgy nyilatkozott a portálnak, hogy  a hotel vezetése a látogatásait követően hivatalosan, emailben is kérte az értékeléseket az ellátás színvonalára vonatkozóan, amelyet a férfi minden alkalommal meg is tett. Éppen ezért érte váratlanul az a tavaly év végén számára küldött levél, amelyben Sztanó Helga a Danubius Hotels Zrt. jogi igazgatója arról informálta, hogy "a cég nem kíván többé szolgáltatást nyújtani neki, foglalásait a jövőben nem fogják visszaigazolni sem a Danubius, sem az Ensana szállodákban, továbbá a törzsvendégprogramból is törlik a nevét."

A vállalkozó a lapot úgy informálta, hogy

"a kitiltás közvetlen előzménye egy olyan levél volt, amelyben többek között arról értesítette az Annabella igazgatóját, majd a lánc más, magasabb poszton lévő vezetőit, hogy a füredi alkalmazottak visszaélnek az autóparkolási rendszer működtetésével, és így megkárosítják a céget."

 

A vállalkozó szerint a hotel alkalmazottai a vendégek számára fenntartott, zárt parkolóba „külsősök” autóit is beengedték és saját zsebre” is dolgoztak az egész napos parkolást biztosító kártyákkal.

A vállalkozó elmondta, hogy többször fordult elő olyan eset, amikor érkezéskor nem kapott parkoló helyet, ezért elkezdett utánajárni.

Ezt követte aztán a kitiltó levél, amelyben a szálloda leírta, hogy az ügy kivizsgálását követően nem találtak szabálytalanságot. Dancza nem hagyta annyiban, és újabb levelet küldött a jogi igazgatónak, amelyben azt kérte, hogy gondolják át a kitiltó döntést, hiszen semmi olyat nem követett el, ami a kitiltást indokolná. 


Fotó: Hotel Annabella Facebook oldala

A levelére a hoteltől nem kapott választ, de a 24.hu megkereste a Danubius Hotels Zrt.-t. Fabriczki Petra kommunikációs igazgató elmondta, hogy a vállalkozó valóban gyakori vendég volt a múltban a balatonfüredi szállóban, 

de nem a "parkolós"-levél volt az egyetlen, amelyben negatív véleményének hangott adott, hanem minden lehetséges módot megragadott arra, hogy negatív véleményét tudassa a menedzsmenttel.

A hotel egyik alapelve, hogy minden vendég és munkatárs egyformán fontos, és ezt az alapelvet vették figyelembe akkor is, amikor Dancza Gáborral szemben úgy döntötte, hogy mindkét félnek úgy lesz a jobb, ha a közöttünk fennálló üzleti kapcsolat lezárásra kerül, hangsúlyozta Fabriczki Petra, majd hozzátette:

„Szállodaipari szolgáltatóként célunk, hogy vendégeinknek örömet szerezhessünk. Hálásak vagyunk a visszajelzésekért, jobbító szándékú észrevételekért, melyre vendégeinknek több felületen is teret biztosítunk. Dancza úr az elmúlt években élt is ezzel a lehetőséggel”

A komunikációs igazgató válaszából az is kiderült, hogy Dancza Gábor órákra lefoglalta a szálloda foglalási rendszerét, megszámlálhatatlan személyes beszélgetést bonyolított a szálloda munkatársaival, és számtalan levelet írt a munkatársaknak, amelyek nem az értékelés, hanem már a visszélés kategóriába tartoznak.

 "Gyakran előfordult az is, hogy a hivatalos csatornákon túl a munkatársak privát, közösségi médiás elérhetőségein adott hangot elégedetlenségének. A bejelentéseket a vállalat mindezek ellenére kivizsgálta."  

Elmondta továbbá azt is, hogy a férfi az ismétlődő panaszok után mégis mindig visszatért a szállodába, és ilyenkor minden alkalommal előállt valamivel, "ami már olyan pszichés terhet rótt a munkatársakra, hogy az akadályozta a mindennapi munkavégzést." Így aztán a brit családi cég tulajdonában lévő hotel vezetése végül úgy döntött, hogy az Általános Szerződési Feltételek egyik pontjára hivatkozva, amely szerint 

"a felek közötti szerződés megszűnik, amennyiben a vendég a szolgáltatóval, valamely szállodájával, a szolgáltató munkavállalóival, vendégével vagy más, a szolgáltató érdekkörben eljáró harmadik személlyel szemben visszaélő, helytelen, sértő vagy ellenséges magatartást tanúsít, vagy egyéb körülmények ellehetetlenítik a vendéggel való további együttműködést.”

megtagadja a szolgáltatások nyújtását.

 


Izgalmas enteriőrök és vadiúj dizájntrendek az idei S/ALON Budapesten

Izgalmas enteriőrök és vadiúj dizájntrendek az idei S/ALON Budapesten 

A szeptember minden lakberendezés iránt rajongó számára izgalmas élményhétvégét tartogat.
Szlovák zarándokturisták özöne várható a hétvégi csapnivaló időben

Szlovák zarándokturisták özöne várható a hétvégi csapnivaló időben 

Minden évben közel 1500 szlovák és magyar hívő érkezik Magyarország katolikus nemzeti kegyhelyére, Mátraverebély-Szentkútra.
MTÜ: magyar sikerek az Európai Virágos Városok és Falvak idei versenyén

MTÜ: magyar sikerek az Európai Virágos Városok és Falvak idei versenyén 

A tájékoztatás szerint a virágos városok és falvak idei európai versenyén összesen 7 ország 11 települése vett részt.
Turisztikai kitüntetés az artistának

Turisztikai kitüntetés az artistának 

Különleges elismerésben részesült Ifj. Richter József, a Magyar Nemzeti Cirkusz igazgatója, amelyet kivételesen nem cirkuszművészeti teljesítményéért, hanem az ország egyetlen autós szafari parkjának vezetéséért ítéltek oda.
Kevés a magyar dió, indulnak a fejlesztési pályázatok

Kevés a magyar dió, indulnak a fejlesztési pályázatok 

Még több dió kellene, de ehhez szemléletváltásra van szükség.
Születésnapját ünnepli a Skanzen vasútja

Születésnapját ünnepli a Skanzen vasútja 

A múzeum 75 hektáros területének hat megállóhelye között korhűen felújított Ganz-Jendrassik motorvonat szállítja a látogatókat.
Új kulturális sorozatot indít a VIRTU Restaurant

Új kulturális sorozatot indít a VIRTU Restaurant  

A magyar kultúra és irodalom kiváló alakjainak főszereplésével indít egy új, kulturális programsorozatot Budapest legmagasabb épületének tetején lévő VIRTU Restaurant.
Zenei programok szeptemberben a város szívében

Zenei programok szeptemberben a város szívében 

Ősszel is vár a Városháza pop-up park.
Kiállítás a szegedi egyetem Nobel-díjas kutatóiról

Kiállítás a szegedi egyetem Nobel-díjas kutatóiról 

Szabó Gábor, a Szegedi Tudományegyetemért Alapítvány kuratóriumi elnöke a tárlat megnyitóján azt mondta, Karikó Katalint nemcsak különleges egyénisége, hanem tudományos munkásságának jelentősége is egyedivé teszi a Nobel-díjasok között.

Interjú

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.  
Vylyan Pincészet: Feketén-fehéren, nyáron zöldre váltva

Vylyan Pincészet: Feketén-fehéren, nyáron zöldre váltva 

Indul a verjus-szüret a Villány-siklósi-borvidék egyik legjelentősebb, patinás, több mint 30 éves múlttal rendelkező pincészeténél, a Vylyan birtokon.