Egy évvel hazai indulása után nemzetközi terjeszkedésbe kezdett a belépőjegyek adás-vételére online piacteret kínáló Tickething. A startup szerint világszinten több ezer milliárd forintos piacot jelent a jegyek újraértékesítése, ezért folyamatos terjeszkedést terveznek, melynek első lépése az osztrák piacra specializált szolgáltatás elindítása volt.
A Tickething hazánkban elsőként hozott létre olyan online piacteret, amelyen bárki biztonságos keretek között értékesítheti feleslegessé vált koncert-, fesztivál-, színház-, vagy éppen sporteseményre szóló belépőjét – derül ki a sajtóközleményből. A startup több mint tízezer regisztrált felhasználóval rendelkezik Magyarországon, ez a nyári fesztiválszezonban pedig várakozásaik szerint tovább fog nőni.
Magyarországon a legtöbben a közösségi médián keresztül próbálják meg eladni a feleslegessé vált elektronikus belépőjegyeiket, ez a cég szerint rengeteg visszaélésre, csalásra ad lehetőséget. A Tickethingen azonban az eladó előélete, valamint a teljes tranzakció nyomon követhető, ami a rendszeren keresztül, ellenőrzött módon megy végbe.
A cég fejlődését a GB & Partners Tőkealap-kezelő segítette az általa kezelt Prosperitás Proseed Közös Magvető Kockázati Tőkealap befektetésén keresztül. A Tickething 2016-ban bekerült a Telenor Accelerate programjába is, ami a startupok gyorsítását segíti.
Forrás: Kreatív Online