Jövő hét csütörtökön második alkalommal kerül megrendezésre az Amadeus Nulladik Órája, ahol az Amadeus felhasználók személyes találkozó keretében tökéletesíthetik tudásukat, ismerkedhetnek az újdonságokkal.
Nagy érdeklődés közepette indult útjára januárban az Amadeus Nulladik Óra névre keresztelt eseménysorozata, mely márciusban második alkalommal kerül megrendezésre. A találkozók legfőbb célja, hogy lehetőséget kínáljon az új vagy kevésbé használt Amadeus-funkciók kipróbálására, valamint személyes konzultációs lehetőséget biztosítson a napi munka során gyakran felmerülő kérdések tisztázására.
A második Nulladik Óra 2016. március 10-én, csütörtökön 9:00 órás kezdéssel indul az Amadeusnál.
Ez alkalommal a felhasználók visszajelzései alapján az alábbi témakörök kerülnek terítékre:
- Light Ticketing (Ryanair, Easyjet és a többiek) - Low Fare Search: All Fares Plus és Master Pricer Expert (FXD)
Az Amadeus szeretettel várja az érdeklődőket. Jelentkezni az alábbi linkre kattintva lehetséges.
Az idei évben különös figyelmet kap a Balaton négyévszakos turizmusa, míg a nemzetközi vendégek közül Szlovákia mutatkozik be különleges gasztronómiájával és kulturális örökségével.
Visszavonják a társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelettervezetet, amely a szálláshely-minősítési tevékenységhez kapcsolódó igazgatási szolgáltatási díjak szabályozását célozta.
Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
Az Utazás kiállítás szakmai napján a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében megrendezésre kerülő konferencián a hazai turizmus szereplői osztották meg tapasztalataikat.
A Mezőgazdasági Múzeum szervezői egyedülálló farsangi kalandra hívják a családokat 2025. március 1-jén a Vajdahunyad várába. Egy napra gyermekeinkből lehet tehenész, lovász, gabonatermesztő vagy szatócsboltos.
A hazai cégvezetők 70 százaléka számít globális gazdaság gyorsulására, 60 százalék a hazai gazdasággal kapcsolatban is optimistán nyilatkozott, míg saját vállalata növekedésében mindössze 39 százalék bízik.
A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) az elmúlt években a régió egyik legjelentősebb divateseményévé vált, a 15. szezon pedig minden eddiginél színesebb programmal és új nemzetközi együttműködésekkel ünnepelte a közép-európai divatot február 10-16. között.