Megérkezett Budapest új LMBTQ imázsfilmje

A Humen Travel Turisztikai Egyesület által életre hívott Pink Budapest projekt immáron második alkalommal készítette el Budapest LMBTQ imázsfilmjét annak érdekében, hogy vonzóbbá tegye Budapestet az átlagnál többet utazó és költő meleg turisták számára szerte a világban. Míg 2018-ban az egyedülállókhoz igyekeztek szólni, idén már elsősorban a párokhoz kívánják eljuttatni üzeneteiket. Az egyesület több mint húsz tagja számára fontos, hogy a városba érkező látogatók minél pozitívabb élményeket gyűjtsenek, és minél inkább keltsék annak jó hírét. Ezért szükséges az évente megalkotott imázsfilm, amely igyekszik a legtöbb, a célcsoportnak szánt felületen megmutatkozni és felkelteni az érdeklődést a város iránt. Az elértek száma a tavalyi kampány alapján több százezerre tehető.

A tavalyi évben indult Pink Budapest LMBTQ turisztikai projektet tizenkét budapesti turisztikai vállalkozás kíséretében hívta életre az LMBTQ marketing és turizmus területén már évek óta tevékenykedő Humen Media Hungary. Az egyesület zászlójára tűzte akkor, hogy Budapestet mint LMBTQ-barát desztinációt népszerűsíti az LMBTQ (leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű, queer) utazók körében, és kiemeli azokat a szolgáltatókat, akik szívesen látják a közösség tagjait. Az Egyesület taglétszáma az eltelt időszakban mára megduplázódott. Ebből is látszik, hogy a budapesti turisztikában tevékenykedő vállalkozásoknak fontos lett, hogy olyan célcsoportok felé forduljanak, akik a minőségi utazóközönséget képviselik és hálásak minden feléjük továbbított pozitív gesztusért, jelen esetben, hogy ezek a vállalkozások alkotják ma Budapest LMBTQ-barát turisztikai kínálatát.

{youtube|id=iTbhYjbsSXU}

Az LMBTQ utazók köztudottan az átlagnál – átlagosan kétszer – többet utaznak és utazásaik során többet is költenek, továbbá előnyben részesítik az LMBTQ-barát hoteleket, éttermeket és turisztikai szolgáltatókat. Nem véletlen, hogy a Humen Travel Turisztikai Egyesületen keresztül Budapest is szeretne ebből az évi több mint 1000 milliárd dollárt termelő turisztikai szegmensből egy szeletet kiszakítani. Míg a tavalyi Pink Budapest imázsvideó főszereplője három fiú volt, három különböző kontinensről, addig az idei imázsfilmben már a párok kapták a főszerepet, ezzel is jelezve, hogy Budapest szeretettel várja az azonos nemű párokat is. A 2018-as és az idei filmben se véletlenül volt ázsiai származású a főszereplő, ugyanis a Humen Travel Turisztikai Egyesület nem titkolt célja, hogy jövő évtől az eddig más európai városok által még meg nem célzott és óriási potenciált rejtő ázsiai LMBTQ turisztikai piac felé is kommunikáljon. A Pink Budapest október végén elindítja weboldalának új verzióját, amely a korábbihoz képest még több funkcióval, interaktív térképpel és hamarosan mobil applikációval is szolgál a Budapestre érkező LMBTQ utazók számára.

Forrás: Turizmus Online


Tudomány, művészet és szenvedély az idei Műtárgyak Éjszakáján

Tudomány, művészet és szenvedély az idei Műtárgyak Éjszakáján 

Idén a tudomány és a művészet kapcsolata a rendezvény kiemelt témája.
Idén újra: Öböl-átúszás Tihany és Balatonfüred között

Idén újra: Öböl-átúszás Tihany és Balatonfüred között 

A rendezvény célja nem csupán a sport, hanem a természet, az élmény, a hagyomány és az értékek ünneplése.
Programkavalkád a Tokaj Fesztiválkatlanban

Programkavalkád a Tokaj Fesztiválkatlanban 

Huszonöt programmal várja nyáron látogatóit az ország egyik legnagyobb szabadtéri színháza, a Tokaj Fesztiválkatlan.
Jön: háború utáni és kortárs művek aukciója

Jön: háború utáni és kortárs művek aukciója 

Keserü Ilona drámai képe 40 millió forintos kikiáltási árról indul a Virág Judit Galéria árverésén.
 Közel kétezer résztvevő a Tisza-tó körüli kerékpárversenyen

Közel kétezer résztvevő a Tisza-tó körüli kerékpárversenyen 

Új távokkal és felejthetetlen hangulattal ünnepelte 18. születésnapját a BSI kerékpáros eseménye.
Enyhítik a száj- és körömfájásjárvány korlátozása miatt hozott intézkedéseket

Enyhítik a száj- és körömfájásjárvány korlátozása miatt hozott intézkedéseket  

A korlátozáson kívüli területeket érintik a változások.
Ismét ellepték világszerte ismert influenszerek hazánkat

Ismét ellepték világszerte ismert influenszerek hazánkat 

Látogatásuk három napja alatt 22 helyszínen, 30 hazai szolgáltató segítségével mutatják meg hazánk élményeit.
A közlekedés napját szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum

A közlekedés napját szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum 

A BKV – a Magyar Autóklubbal együttműködve – az idén is csatlakozik a közlekedési kultúra napja programsorozathoz.
Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál

Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál 

Új értékesítési vezető érkezett a német hátterű utazásszervezőhöz.
Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén

Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén 

Új fejezet nyílik a Sziget életében, megőrizve a különleges atmoszférát és a változatos programokat, miközben látványos újításokkal is várják a látogatókat.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.