Hatalmas volt az érdeklődés, már 9 órára, az iroda nyitására közel 100 utas várta, hogy személyesen adhassa le jelentkezését az általa kiválasztott utazásra.
Az első napon az iroda minden munkatársa a bejövő ügyfelek és a telefonos előjelentkezések rögzítésével foglalkozott. A korrekt kiszolgálás érdekében a vonalas telefonszámok mellett több mobiltelefonon is hívhatták az utazni vágyók és a partnerirodák a Fehérvár Travelt. Már az első két-három napon kb. 8000 hely talált gazdára.
A Fehérvár Travel bízik abban, hogy sikerült igazságos és egyenlő feltételeket teremteni mindenkinek. Az iroda munkatársai köszönik a partnerirodák munkáját és türelmét, és remélik, hogy az utasok döntő többsége biztosítani tudta helyét a vágyott utazásra (autóbuszos utazás esetén a megszokott ülőhelyre).
Az idei év tapasztalatai alapján jövőre változások lesznek az előjelentkezés menetében. Nem egyszerre nyitják majd meg a teljes árualapot az előjelentkezők számára, hanem részletekben, ezáltal nyilvánvalóan a várakozási idők jelentősen le fognak csökkenni.
Forrás: Turizmus Online