Az influencer marketinget nagyon könnyű rosszul csinálni. Az Influ&Wine Afternoonon abban igyekszünk segíteni, hogy jól csináld, így best practice-eket és típushibákat is hallhattok majd szakértőktől és innovatív márkáktól.
Íme egy kis ízelítő a programból:
- Creative content creation, avagy milyen a jó tartalom a világ legismertebb márkájának szemszögéből? (Mérő Ádám, Coca-Cola)
- Áttekintés a fiatalok hazai közösségi médiahasználatáról (Baittrok Borbála, a Gemius kutatásvezetője)
- Legfrissebb Instagram tippek és trükkök & a Magyar Insta Körkép legizgibb trendjei (Boroznaki Gergely, Crane)
- Mit jelent a 360 fokos influencer marketing? (Palotai Zoltán, Territory Influence)
- Do-s & Don’t-s az influencer marketingben, avagy mit csinálj, és mit kerülj el, ha jót akarsz a márkádnak?
- Brand & Influencer case study I. – az Eucerin Anti-Pigment termékcsalád bevezetése
- Brand & Influencer case study II. – 360 fokos influencer marketing támogatás a Philips OneBlade Face+Body bevezetésekor
- Milyen egy élő influencer? Megmutatjuk és kérdezünk is tőlük! Kerekasztal beszélgetés profi digitális véleményvezérekkel (Budavári Fülöp, a Philips influencere, Nagy Niki és Kovács Dorottya (Chloe From The Woods))
A délutánt borkóstolással egybekötött networking zárja majd. Részletes program időpontokkal és jelentkezés a képre kattintva:
Forrás: Kreatív Online