Miskolc nemet mond a műanyagra

Miskolcon bevezették a virtuális turisztikai kártyát, így egyetlen QR-kóddal elérhető a kártya összes szolgáltatása.

Miskolcon idén október végéig több mint 10.000 vendégéjszakával töltöttek többet a vendégek, mint 2014 január-október között, a külföldi vendégéjszakák száma 40%-kal nőtt. A kereskedelmi szállások bruttó szállásdíj bevétele október végére túllépte a 2 milliárd forintot.

A tapasztalatok szerint a városba érkező vendégek egyre tudatosabban választják pihenésükhöz Miskolcot, ahol a fürdőzési lehetőségek mellett a Bükk által nyújtott festői környezet és a nagyvárosi hangulat és a kulturális kínálat is vonzerő. Számukra a magas szintű szolgáltatási színvonal és a folyamatosan meg ú juló turisztikai kínálat mellett kiemelten fontos a környezet rendezettsége vagy a Bükk tiszta levegője is. Ezek fenntarthatósága azonban a helyi lakosság, a vendéglátók és a vendégek közös felelőssége – a miskolci TDM éppen ezért tartja fontosnak a környezetbarát termékek fejlesztését és a vendégek tudatos szemléletformálását is.

A Miskolc Pass Turisztikai Kártya legújabb fejlesztése, az online is megvásárolható „virtuális kártya” is ezt a célt szolgálja (lásd: get.miskolcpass.com) - tájékoztatott a Miskolci TDM, a MIDMAR. 

A Miskolc Pass Turisztikai Kártya elve, hogy a lehető legkevesebb káros anyagot használjanak fel az előállításához és működtetéséhez. Éppen ezért a vendégeknek már nem szükséges plasztik kártyát megvásárolni ahhoz, hogy az ingyenes szolgáltatásokat és kedvezményeket igénybe vegyék, elég, ha a telefonjukon, tabletjükön megmutatják az online vásárlás során kapott Smart QR kódot.

A fejlesztés célja nemcsak annyi, hogy bárhol és bármikor megvásárolható, s akár azonnal is aktiválható legyen a kártya, hanem még fontosabb cél, hogy minél kevesebb műanyag kártyára legyen szükség. A Miskolc Pass-sal ráad& aacute;s ul ingyenesen használhatják a vendégek a közösségi közlekedést is, amivel a cél nem kevesebb, mintsem hogy a vendégek a szállodában hagyják autójukat és kényelmesen, jegyvásárlás, sorban állás nélkül használhassák a közösségi közlekedést Miskolcon.

A TDM szervezet már 2015-ben is tudatosan dolgozott a környezetbarát marketingeszközök fejlesztésén, 2016-ban pedig szeretnék a minimumra szorítani a környezetterhelést, legyen szó új szolgáltatások bevezetéséről vagy a marketingmunkáról.


Iparművészek találkozója a pesti Belvárosban

Iparművészek találkozója a pesti Belvárosban 

Kortárs iparművészek munkái a FIKSZ-en.
Költészet napja a Madame Tussauds Budapestben

Költészet napja a Madame Tussauds Budapestben 

Ferenc pápa, Marilyn Monroe és Lady Gaga is papírra vetette gondolatait.
Futóverseny miatt lezárások Budapesten

Futóverseny miatt lezárások Budapesten 

Ideiglenes forgalomkorlátozás lesz a hétvégén Budapest több kerületében a Vivicittá futófesztivál miatt.
Több napon át a költészeté a főszerep Debrecenben

Több napon át a költészeté a főszerep Debrecenben 

Idén öt napon keresztül több mint negyven program várja az irodalomkedvelőket a Debreceni Költészeti Fesztiválon.
Hová kerülhet idén a „Virágos Magyarország” cím?

Hová kerülhet idén a „Virágos Magyarország” cím? 

Kizöldülnek a hazai települések ‒ elindult a jelentkezés az idei versenyre.
 Húsvéti Nyuladalom Siófokon

Húsvéti Nyuladalom Siófokon 

Nagypéntektől egészen húsvét hétfőig családi- és gyermekprogramokkal, gasztrovásárral, futóversennyel, valamint neves zenekarok fellépésével várják a látogatókat Siófok szívében.
Tulipánnapok a szegedi füvészkertben

Tulipánnapok a szegedi füvészkertben 

A füvészkertben mintegy negyven nemesített tulipánfajtát mutatnak be a látogatóknak.
Szegedi utazási iroda CSR-akciója

Szegedi utazási iroda CSR-akciója 

1 millió forinttal támogatta a Proko Travel a szegedi gyermekintenzív osztályt.
Indul a főváros legszínesebb fesztiválja, a Budapest Ritmo

Indul a főváros legszínesebb fesztiválja, a Budapest Ritmo 

Elstartol az év legizgalmasabb zenei utazását ígérő fesztiválja, a Budapest Ritmo. 
Nemzetközi városmarketing konferencia Budapesten

Nemzetközi városmarketing konferencia Budapesten 

250 városmarketing szakember érkezik a fővárosba a turizmus jövőjéről egyeztetni.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.