Az új, rendhagyó kötet a magyarországi turisztikai márkakommunikáció klasszikus hibáinak elkerülésében nyújt segítséget hazai és nemzetközi példákon keresztül ún. coaching megközelítésben, azaz folyamatosan vezeti rá az olvasót a lehetséges márkázási hibákra és azok kikerülésére.
A szerző arculat - és márka-szakértő, a Hungary NEXT ország-márka-műhely alapítója szerint az elmúlt években a nemzeti és helyi szintű turizmusmenedzsment átalakulásának eredményeként a turizmusban prioritássá vált a márkakommunikáció. A turisztikai márkázásban rejlő lehetőségeket egyre több piaci szereplő ismeri fel, azonban még sok esetben hiányzik a tapasztalat és hozzáértés, melynek hiánya rengeteg kudarcot eredményez.
Az Akadémiai Kiadó gondozásában megjelent, a Széchenyi fürdőben bemutatott tudományos kézikönyv nem csak hazai és nemzetközi példákon szemlélteti a gyakorlati élet kihívásait, hanem játékosan oktat is, ugyanis a jól felépített tréning feladatok segítik az olvasót a márkaépítéshez szükséges 8 kompetencia elsajátításában. A könyv végén még arra is választ kap az olvasó, hogy miért megy jól Svájcnak és vajon mit tehetünk, ha rájövünk, hogy bizony elrontottuk a prospektusunkat.
A könyv szerzője közvetlen, tegező stílusban, partnerként szólítja meg olvasóját, számos ábrával, fotóval, összefoglaló táblázattal és közösségi média támogatással teszi érdekessé, interaktívvá a márkaépítés tudományát mindemellett a kötet oktatási segédanyagként is kiváló.
Rendelés: www.akademiai.hu,
Forrás: TurizmusOnline