Nem mindenki jelölte meg posztjaiban Budapestet a májusban itt járt influenszerek közül

Az eseménynek Budapest népszerűsítése lett volna a célja, de nagyon úgy tűnik, hogy sok jól megfizetett insta-arc nem hogy a magyar fővárost, de még az országot sem jelölte meg posztjaiban.

Ma derült ki, hogy a Budapest Influencer Tripre meghívott 50 külföldi kiemelkedően nagy elérésű véleményvezér közül többen egyáltalán nem jelezték posztjaikban, hogy Budapesten vannak, derül ki a hvg.hu cikkéből.

Az egyik legismertebb influenszer Hayley Kalil Budapest helyett például Prágát jelölte meg posztja helyszíneként. 

A Magyar Turisztikai Ügynökség által szervezett Spice of Europe elnevezésű, a Z generációt célzó kampány keretében szervezett tripre az MTÜ 14 országból mintegy 50 influenszert és további több mint 100 hazai tartalomgyártót hívott május 22–24. között Budapestre. Az eseménynek Budapest népszerűsítése lett volna, de nagyon úgy tűnik, hogy sok jól megfizetett insta-arc nem hogy a magyar fővárost, de még az országot sem jelölte meg posztjaiban.

influenszer
influenszer
Fotó: depositphotos

Mint írják, a Népszavának nyilatkozó Gerő Gábor, az influenszermarketinggel foglalkozó Limitless Creativity tulajdonosa azt mondta,

úgy tűnik, a szerződésekbe nem foglalták bele, hogy az influenszerek jelezzék, pontosan hol tartózkodnak.

Bányai Judit, a Nemakarokbeleszólni nevű oldal alkotója, a Fókuszcsoport nevű YouTube-csatorna vezetője azt mondta, nem érti, hogy hibázhatott ekkorát a Spice of Europe marketingcsapata.

A kampányról itt írtunk bővebben...

 

 

 


Garantált a különleges hangulat a panyolai fesztiválon

Garantált a különleges hangulat a panyolai fesztiválon 

Nagykorú lett a PanyolaFeszt, idén 18. alkalommal rendezik meg a fesztivált.
Szeged felett már gyülekeznek az idei Airshow résztvevői

Szeged felett már gyülekeznek az idei Airshow résztvevői 

Már megérkezett az első 25 pilóta és produkció, akik elkápráztatják majd a szegedi közönséget szeptember 13-14. között.
Indul Magyarország egyetlen, nemzetközi szintű vendéglátó- és szállodaipari design-versenye

Indul Magyarország egyetlen, nemzetközi szintű vendéglátó- és szállodaipari design-versenye 

Elstartolt a Klasszis TopDesign 2024 - újdonságok, legfrissebb infók az idei versenyről.
Megnyílt az első játszótér - mókusoknak

Megnyílt az első játszótér - mókusoknak 

A mókusjátszóteret természetes anyagokból alakította ki a 10 millió Fa Alapítvány.
Új élmények részesei mostantól a sport és zenerajongók

Új élmények részesei mostantól a sport és zenerajongók 

A partnerség egy páratlan élményekkel növeli az ügyfelek elégedettségének színvonalát és elkötelezettségüket.
Megszüntették az erdőlátogatási tilalmat

Megszüntették az erdőlátogatási tilalmat 

Tekintettel a Duna apadására az erdőlátogatási tilalmat a Gemenc Zrt. megszüntette.
Teltház a golfszezon legmenőbb versenyén

Teltház a golfszezon legmenőbb versenyén 

Teltházzal, több, mint száz versenyzővel és kiemelt érdeklődés mellett rendezték meg az idei szezon eddigi legsikeresebb versenyét.
Kádár-kockák a Skanzenben

Kádár-kockák a Skanzenben 

A kockaház. Lakóház, életforma és annak reprezentációja a Kádár-korban címmel nyílt kiállítás június 21-én a szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum Skanzen Galériában.
Nyitva a Flava-brand legújabb tagja

Nyitva a Flava-brand legújabb tagja 

Lehetőséget kínálva arra, hogy Budapesten maradva, nyáron a fővárosban találjanak rá a természetközeli pihenés és felfrissülés lehetőségére a városlakók.
Új arculatot kapott a Miskolc Pass

Új arculatot kapott a Miskolc Pass 

Megújult arculattal, számos új partnerrel jelentkezik a Miskolc Pass turisztikai kártya.