Ma derült ki, hogy a Budapest Influencer Tripre meghívott 50 külföldi kiemelkedően nagy elérésű véleményvezér közül többen egyáltalán nem jelezték posztjaikban, hogy Budapesten vannak, derül ki a hvg.hu cikkéből.
Az egyik legismertebb influenszer Hayley Kalil Budapest helyett például Prágát jelölte meg posztja helyszíneként.
A Magyar Turisztikai Ügynökség által szervezett Spice of Europe elnevezésű, a Z generációt célzó kampány keretében szervezett tripre az MTÜ 14 országból mintegy 50 influenszert és további több mint 100 hazai tartalomgyártót hívott május 22–24. között Budapestre. Az eseménynek Budapest népszerűsítése lett volna, de nagyon úgy tűnik, hogy sok jól megfizetett insta-arc nem hogy a magyar fővárost, de még az országot sem jelölte meg posztjaiban.
Mint írják, a Népszavának nyilatkozó Gerő Gábor, az influenszermarketinggel foglalkozó Limitless Creativity tulajdonosa azt mondta,
úgy tűnik, a szerződésekbe nem foglalták bele, hogy az influenszerek jelezzék, pontosan hol tartózkodnak.
Bányai Judit, a Nemakarokbeleszólni nevű oldal alkotója, a Fókuszcsoport nevű YouTube-csatorna vezetője azt mondta, nem érti, hogy hibázhatott ekkorát a Spice of Europe marketingcsapata.
A kampányról itt írtunk bővebben...