Lukács István, a Hotel Clark Budapest szállodaigazgatója szerint a legfontosabb az erős csapat építése volt, és egy olyan légkör kialakítása, ahol a csapat tagjai egyenlő partnerként érzik magukat, és kimagasló szolgáltatást nyújtanak budapesti és európai szinteken egyaránt.
Az online és az offline felületekben rejlő lehetőségeket is kiaknázták, és a vendég élményeknek köszönhetően is sok vendéget nyertek. Több, mint két éve töretlenül Budapest első pozícióját tudhatják magukénak Tripadvisoron a vendég élmények megítélése szerint.
Szeptemberben a Hotel Clark Budapest négy dunai panorámás szoba összenyitásával alakított ki két új, exkluzív luxus lakosztályt a szálloda 6. emeletén, ugyanakkor létrehozva új szoba kategóriákat a szálloda további emeletein is. “Alapvetően az a stratégiai nézőpontja a tulajdonosoknak, hogy a Hotel Clark víziója hosszútávú, ezért teret engedtek a koncepció kialakítása során. Ennek mentén jutottunk el addig, hogy szolgáltatásainkat illetően már 5 csillaggal minősíthető szálloda voltunk, amikor még nem voltak meg a lakosztályaink - az alap pontszámok alapján már elértük az 5 csillagos pontszámot. Ennek ellenére a Hotelstars minősítés előír minimum kritériumokat, mint például két prémium lakosztályt", fűzi hozzá Jámbor Máté, a szálloda Rooms Division Managere.
Forrás: Hotel Clark / Turizmus Online