A legtutibb strandok és fesztiválok egy helyen

A Magyar Turizmus Zrt. vízparthoz kötődő aktív és kulturális turisztikai kampányának célja, hogy kimozdítsa és belföldi utazásra ösztönözze a magyar lakosságot a vízpartok közelébe, de nem csak fürdőzési céllal.

Jön a fesztiválszezon, vízpartjaink pedig számtalan kikapcsolódási lehetőséget kínálnak, rengeteg vidám percet és kalandot tartogatnak mindenki számára, kulturális programokkal, illetve aktív turisztikai lehetőségekkel összekapcsolva. A nemzeti turisztikai marketingszervezet induló kampányában zsongásra inspirálja és konkrét utazási csomagokkal éri el az összes régióban a nyaralásra vágyókat. Állóvizeink mellett folyóink mentén is akad bőven látni- és tennivaló. A kampány fontos célja, hogy a SZÉP Kártya szálláshelyi felhasználását is tovább erősítse a belföldi turizmus élénkítése érdekében.

A hazai lakosság felé irányuló marketingkommunikáció célja egyrészt a szemléletformálás, másrészt konkrét ajánlatokkal ösztönözni a belföldi utazást.

A Magyar Turizmus Zrt. folytatja a 2013-ban bevezetett és jól bevált, valós motivációt jelentő évszakos termékkampányokat, melyeket az utazás mint élmény és az utazáskor elérni kívánt életérzés, hangulat köré csoportosít.

A nyár a fesztiváloké és a vízparti üdülésé, tehát zsongásra hív.



Új kampányszlogenek

"Minden kaland egy lépéssel kezdődik! – Ötletek vízen és vízparton", "Egy kaland százat csinál! – Fesztiválok egész nyáron" – ezekkel a szlogenekkel indult el a legújabb országos stratégiai termékkampány, mellyel a hazai lakosság figyelmét kívánják az itthoni nyári, vízparti üdülési lehetőségekre irányítani. A május közepétől július közepéig zajló kampányban nagy tavaink mellett szerephez jutnak a kisebb, ámde annál változatosabb kikapcsolódási lehetőségeket kínáló, még kevésbé ismert „vizes" úti célok is.

A www.itthon.hu oldalon a Nyár – 2014 menüpontban válogathatunk többek között a legjobb strandok, a nyár legjobb kulturális, gasztronómiai és családi fesztiváljai között, de érdemes átlapozni az MT Zrt. ÉLMÉNY itthon című ingyenes turisztikai programajánló magazinját is.

A kampány kreatív anyaga július közepéig látható országszerte közterületi és járműreklámokon, nyomtatott médiumokban, valamint internetes felületeken.


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.