A legtutibb strandok és fesztiválok egy helyen

A Magyar Turizmus Zrt. vízparthoz kötődő aktív és kulturális turisztikai kampányának célja, hogy kimozdítsa és belföldi utazásra ösztönözze a magyar lakosságot a vízpartok közelébe, de nem csak fürdőzési céllal.

Jön a fesztiválszezon, vízpartjaink pedig számtalan kikapcsolódási lehetőséget kínálnak, rengeteg vidám percet és kalandot tartogatnak mindenki számára, kulturális programokkal, illetve aktív turisztikai lehetőségekkel összekapcsolva. A nemzeti turisztikai marketingszervezet induló kampányában zsongásra inspirálja és konkrét utazási csomagokkal éri el az összes régióban a nyaralásra vágyókat. Állóvizeink mellett folyóink mentén is akad bőven látni- és tennivaló. A kampány fontos célja, hogy a SZÉP Kártya szálláshelyi felhasználását is tovább erősítse a belföldi turizmus élénkítése érdekében.

A hazai lakosság felé irányuló marketingkommunikáció célja egyrészt a szemléletformálás, másrészt konkrét ajánlatokkal ösztönözni a belföldi utazást.

A Magyar Turizmus Zrt. folytatja a 2013-ban bevezetett és jól bevált, valós motivációt jelentő évszakos termékkampányokat, melyeket az utazás mint élmény és az utazáskor elérni kívánt életérzés, hangulat köré csoportosít.

A nyár a fesztiváloké és a vízparti üdülésé, tehát zsongásra hív.



Új kampányszlogenek

"Minden kaland egy lépéssel kezdődik! – Ötletek vízen és vízparton", "Egy kaland százat csinál! – Fesztiválok egész nyáron" – ezekkel a szlogenekkel indult el a legújabb országos stratégiai termékkampány, mellyel a hazai lakosság figyelmét kívánják az itthoni nyári, vízparti üdülési lehetőségekre irányítani. A május közepétől július közepéig zajló kampányban nagy tavaink mellett szerephez jutnak a kisebb, ámde annál változatosabb kikapcsolódási lehetőségeket kínáló, még kevésbé ismert „vizes" úti célok is.

A www.itthon.hu oldalon a Nyár – 2014 menüpontban válogathatunk többek között a legjobb strandok, a nyár legjobb kulturális, gasztronómiai és családi fesztiváljai között, de érdemes átlapozni az MT Zrt. ÉLMÉNY itthon című ingyenes turisztikai programajánló magazinját is.

A kampány kreatív anyaga július közepéig látható országszerte közterületi és járműreklámokon, nyomtatott médiumokban, valamint internetes felületeken.


Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon

Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon 

Harmincöt budapesti tanuló állhatott dobogóra a Szakma Sztár Fesztiválon.
Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens 

Már több mint húsz étterem használja.
ESG jelentés az OPUS GLOBAL Nyrt.-től

ESG jelentés az OPUS GLOBAL Nyrt.-től 

Az előremutató jelentésben a jó gyakorlatok mellett a lehetőségeket is feltárták, mellyel megjelölték a cégcsoport fenntarthatósági tevékenységének irányait is.
Rekordok dőlhetnek meg az idei Ultrabalatonon

Rekordok dőlhetnek meg az idei Ultrabalatonon 

Több mint huszonötezren vesznek részt Magyarország legnépesebb tömegsport rendezvényén.
Precizitás, csapatjáték, gondoskodás - méhek napja április 30-án

Precizitás, csapatjáték, gondoskodás - méhek napja április 30-án 

A méhektől nemcsak a természet legfinomabb ajándékát, a mézet kapjuk, de sokat is tanulhatunk tőlük!
103 éves tornásznő látogatása a Madame Tussauds Budapestben

103 éves tornásznő látogatása a Madame Tussauds Budapestben 

Magasra szökött az egy négyzetméterre jutó magyar olimpiai aranyak száma a Madame Tussauds Budapest sport termében.
Augusztusban Szabadság Szigete

Augusztusban Szabadság Szigete 

Az idei Sziget Fesztivál minden eddiginél fenntarthatóbb és higiénikusabb lesz – ígérte a szervezőcsapat a csütörtöki sajtótájékoztatón.
Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás

Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás  

A Helló Európa! Fesztivál programjai a szabadság, az európaiság és a sokszínűség jegyében keltik életre Budapest ikonikus helyszíneit, köztereit és épületeit.
Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot

Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot 

A sportág legrangosabb versenyére a világ több mint 30 országából várnak résztvevőket.
Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon

Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon 

Kerékpáros kishajók teszik még vonzóbbá a Tisza-tavi aktív turizmust.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?