Új kiadványukkal kapcsolatos közleményükben írják, a cég 40 éve a minőségi turizmus és felelősségteljes utaztatás elkötelezettje, amelyek kiemelkedően eredményes működésének alapjai.
Évente több mint 80 ezer repülőjegy értékesítésével és közel 1100 céges partnerével a 2023-ban több mint 40 ezer ügyfelet kiszolgáló vállalat hazai piacvezető az utazási szolgáltatások terén.
Mint írják, ez a pozíció a megbízható, minőségi utazásszervezésnek, valamint az ügyfélkezelés kiemelt fontossága melletti elkötelezettségnek egyaránt köszönhető.
Új desztinációk a kínálatban
A kíváncsisággal és a felfedezés örömével párosuló felelősségteljes szemlélet, a folyamatosan változó igények kielégítése, az utazási trendeknek való megfelelés jellemzi a 4 kontinensen 103 különböző kulturális körutazási és városlátogatási ajánlatot. A közkedvelt utak mellett új desztinációk, gasztronómiai utazások, a természetre, a vadvilágra, távoli kultúrák megismerésére fókuszáló programok is szerepelnek az idei kiadványban.
Kávés topországok, Jane Austen világa
A gasztro-kalandorok megismerkedhetnek Kolumbia és Panama kávéútjával, Isztambul, Grúzia és a Balti-államok ínyencségeivel. Az európai utak színes palettáján igazi csemege a romantikus angol irodalom és filmes helyszínek rajongóinak a Jane Austen fesztiválra is ellátogató dél-angliai körutazás. Az Amerikai Egyesült Államokba és Kanadába invitáló programok gazdag tárháza New Yorkot Miamival kombináló családi utazással bővült.
Színvonalas szálláshelyek, programok, profi csapat, személyre szabott ügyfélkezelés
2023 nyarán a világ turizmusa elérte a pandémia előtti időszak szintjének 84 százalékát. Az utazási hajlandóság folyamatos, amely megmutatkozik az OTP Travel eredményein is. Az országszerte 10 irodával és több mint 110 munkatárssal rendelkező cég 29,4 milliárd forintos árbevétellel zárta a 2023-as évet.
Számomra kulcskérdés, hogy nagyon jó idegenvezetőkkel, felkészült munkatársakkal, megbízható partnerekkel, színvonalas szálláshelyekkel dolgozzunk, és minden szempontból igényes legyen, amit képviselünk. Nagy odafigyeléssel, személyre szabottan foglalkozunk ügyfeleinkkel, hogy mindenki azt érezze, nem csak akkor fontos, amikor befizeti a részvételi díjat
- foglalta össze Molnár Judit ügyvezető a siker tényezőit, aki 24 éve vezeti a céget, 2018 óta pedig ellátja mellette a Magyarországi Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnöki feladatait.
A fenntarthatóság kiemelt tényező
A felelősségteljes utaztatás mellett teljes mértékben elkötelezett cég vezetője megjegyezte, hogy az eredmények javítása és a fenntarthatóbb utazás a turizmus környezetbarátabbá tételén alapulhat, amiben az OTP Travel élen jár. Mindinkább környezettudatos szállodákkal, szolgáltatókkal dolgozik együtt, olyan utakat szervez, amelyekben a fenntarthatósági szempontok is érvényesülnek.
OTP Travel