Partnerségi megállapodást kötött a Hello Agency a Meta hivatalos képviselőjével

A Hello Agency hivatalos partnere lett a Facebookot, Instagramot, Threadset és a Whatsappot üzemeltető Meta Platform-nak. A social media megkerülhetetlen óriásának hivatalos magyarországi kereskedelmi képviselőjével, az Aleph Hungary-vel kötött megállapodás új dimenziókat nyit meg a full service ügynökség számára.

A Hello Agency social media szakértői a szerződés megkötésével elsőkézből kapnak információt az újdonságokról, nemzetközi tapasztalatokról és bevált módszerekről, hogy szakmailag mindig naprakész megoldásokat tudjanak szolgáltatni ügyfeleik számára.

Meta / depositphotos.com
Meta / depositphotos.com

2024. január 15-én a Hello Agency aláírta a partneri megállapodást a Meta hivatalos hazai képviselőjével, az Aleph Hungary-vel. A partnerséggel az ügynökség hozzáférést kap a Meta által folyamatosan frissülő nemzetközi trendek elemzéséhez, globális és lokális piacok ismeretéhez, whitelistelhető termékek használatához, folyamatosan a legaktuálisabb szakmai know-how támogatást kapják a kampányok beállításához, valamint teljes körű hozzáférést kapnak a kódolási rendszerek és nyelvek kombinációjának méréstechnikai integrációjához.

A Meta partnerei folyamatos képzéseken vehetnek részt, amivel elsőkézből értesülhetnek minden újdonságról, a bevált módszerek alkalmazásáról, legfrissebb trendekről minden Meta termékre kiterjedően. A Meta hivatalos kereskedelmi képviselőjeként, az Aleph Hungary ezen felül folyamatos tanácsadással segíti a Hello Agency szakembereit az egyes kampányok kommunikációs és médiakommunikációs céljainak minél pontosabb meghatározásában, valamint optimalizációs és fejlesztési javaslatokkal látják el az ügynökséget a legfrissebb vonatkozó kutatások és bevált gyakorlatok alapján. A Hello Agency a Meta partnereként mindezek mellett lehetőséget kap a közvetlen kapcsolattartásra, így a sürgős beavatkozást igénylő problémák felmerülése esetén azonnali segítséget kapnak ezek megoldására.

„Egy kommunikációs ügynökségnek fontos feladata, hogy ügyfelei számára mindig kreatív és naprakész megoldásokat tudjon nyújtani. A Hello Agency és a Meta hazai kereskedelmi képviselőjének megállapodása nagyon sokat fog minket segíteni abban, hogy a nemzetközi és a hazai piac aktuális trendjeit elemezve tudjunk inspirálódni, ezeket felhasználva pedig új megoldásokat hozhassunk a social media hirdetések világába” - mondta a megállapodásról Urbán Luca, a Hello Agency kreatív direktora. “Ez a partnerségi megállapodás a Hello Agency számára nem csak egy ügyfeleket kiszolgáló kommunikációs eszköz, hanem a folyamatos fejlődés és megújulás útja, ami az egyik legfontosabb értékünk”

- tette hozzá Erdős Ákos, a Hello Agency ügyvezető igazgatója.

A Hello Agency új szerződött partnere, az Aleph Group több, mint 20 piacon, kontinenseken átívelően képviseli a Meta platformjait, valamint még olyan digitális médiumok értékesítése tartozik hozzájuk, mint a Spotify, Reddit, Snapchat, X (ex-Twitter), Digital Turbine, Microsoft Advertising, Amazon Ads és a Pinterest. A szerződés megkötéssel így nem kizárólag a Meta hirdetési univerzuma került a Hello Agency-hez karnyújtásnyira, hanem a teljes digitális hirdetési piac is.

A megállapodással az ügynökség számára valóban minden megoldás házhoz érkezik, amivel minden célcsoportot és digitális médiafogyasztót el tud érni.


 Turizmusmarketing konferencia Pécsett

Turizmusmarketing konferencia Pécsett 

2025. április 11-én rendezik Pécsett a hazai turizmus- szakmai konferenciák zászlóshajójává vált évenkénti turizmusmarketing konferenciát.
Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein

Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein 

A március 27-28-i régiós üléseken több mint 150 szállodaipari szakember vett részt.
Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány

Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány 

A helyzet azért is aggasztó, mert a két telep a magyar-szlovák határ közelében van.
A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre

A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre 

A fizetés mértéke és a juttatási csomag a legfőbb vonzerő.
Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.