A külső megújítással az oldal a legújabb dizájntrendekhez igazodik, a háttérrendszer megújításával pedig szofisztikáltabb foglalási folyamatot, pontosabb információkat és a lehetőségek szélesebb spektrumát kínálja felhasználóinak.
Holczinger Zoltán, a repjegy.hu-t üzemeltető Weco-online Kft. repülőjegy-üzletágának igazgatója elmondta: „a visszajelzések alapján ügyfeleink örülnek az újításnak. Tetszik nekik az oldal és tényleg egyszerűnek találják a repülőjegy-foglalást. A Universal API bevezetéssel gyakorlatilag szélesítettük szolgáltatási kínálatunkat és tehermentesítettük az ügyfélszolgálatot, mert már az online foglalás folyamatában, egy kattintással lehet választani az árcsaládok közül és ezzel az ügyfél maga dönthet a módosítható, vagy a nem módosítható repülőjegye mellett.”
Biró Balázs, a Travelport magyarországi ügyvezetője hozzátette: „Nemcsak a felhasználóknak, de számunkra is nagy öröm, hogy egyre több utazási iroda integrálja rendszerébe legújabb technológiánkat. A repjegy.hu biztos partnere a Travelportnak, csaknem 10 éve dolgozunk együtt a hazai repülőjegy-értékesítési szolgáltatások fejlesztésén. Az pedig különösen fontos megemlíteni, hogy a kiegészítő szolgáltatások hatékony értékesítését célzó funkciók közül a repjegy.hu a hazai utazási irodák közül elsőként vezette be a Branded Fare-eket, ami az Universal API egyik kiemelt előnye a korábbi programozási felületekhez képest.”
A repjegy.hu megújítása folytatódik: az elkövetkező időszakban újabb szolgáltatásokkal, például a szektorban egyedülálló hűségprogrammal és egyedi biztosítási termékekkel jelentkezik. A Weco-online célja, hogy folyamatos vizsgálatokkal, fejlesztésekkel és innovatív megoldások bevezetésével javítsa a felhasználók vásárlási élményét és maximálisan kiszolgálja az utazni vágyók igényeit.